1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590435 inlägg · 6217 ämnen

Timrå - Luleå

« · 181771 Till forumet

Sv: Timrå - Luleå
rola: Det var i och för sig rätt läge att möta Luleå också med deras skadeläge.

Det vore häftigt om Modo får pisk nästa omgång (det är alltid häftigt) så blir det match om serieledningen hemma mot Frölunda 7/1. Enligt Crille J på sportradion så snackades det om det på läktarna i ladan.
Kommentera

Frasse: Undrar om han nynnade på Mejas låt när han satt utvisad och såg Timrå göra mål?
Kommentera

El Maco: förmodligen =)
Kommentera

rola: Jag vet iofs om det är en sån enorm bragd att vinna mot oss då vi hade 7 ordinarie spelare borta, varav flera tillhör våra absolut bästa, och var tvungna att mönstra två inlånade allsvenska centrar. Snarare hade jag tyckt att det varit rätt kasst att inte vinna mot det lag vi kunde ställa på isen idag.

Grattis i alla fall.
Kommentera

El Maco: Ja, säkert. Skitkul El Maco. Jag skrattar ihjäl mig.
Kommentera

Lulekickan: Jag har redan ställt frågan på annan plats i hockeysnack. Men hur jag än räknar kan jag inte komma upp i sju skadade ordinarie spelare.
Kommentera

Lulekickan: Då är vi två som garvar i alla fall. Ljugus själv kan nog hålla sig för skratt.
Kommentera

Tror ni det kommer bli fullsatt mot Frölunda eller!?! Blir det inte det tycker jag vi ska skämmas... Eller vad säger ni? Seriefinal och allt! KÄMPA TIMRÅ! Tror stenhårt på vinst! Även om jag tror det blir jämt... :)
Kommentera

El Maco: Och jag har redan svarat på ett annat ställe.
Kommentera

Innan matchen började så fick supportrarna ett tack ifrån Gavlerinken för sitt uppträdande. Kul, tycker jag och tackar Maggan och Madde m.fl för en kul resa.

Nordgren, Krykov och Carlsson med backar, vilken otrolig potential dom har. Det händer något hela tiden dom är inne.

Nu är det bara att hoppas på att grabbarna kan fortsätta med att sätta ödmjukheten i främsta rummet och fortsätta jobba för varann.
Kommentera

10. Timrå. Har övertygat i inledningen med Kapanen i mål och härlig offensiv, men det håller inte i 50 matcher. Svackan kommer och då går det rejält utför. Det blir nog en psykisk låsning, då laget underifrån kommer närmare... Men Kenta Nilsson i båset kan ändå andas ut - laget slipper kvalspel!

Hämtat från aftonbladet.
Visst är det roligt att läsa vad "experterna" skrev.
Längtar redan till nästa års försäsong.Vad ska de då förutse i sina kristall kulor.
Ska bara avverka ett slutspel först...
Kommentera

henrik: Jag trodde själv på en tiondeplats före Leksand och lag X före seriestart men jag är glad ändå.
Kommentera

Roligt med hockey nu! Det ser ruskigt stabilt ut, hoppas bara att de lägger upp träningen för kommande slutspel så att formtoppen prickas rätt, Även om Kenta inte vill bemöta media och prata om slutspel så är vi ju redan där.
Tittar man tillbaka på de fyra senaste säsongerna så räcker 60 poäng för att klara sig kvar och 65 poäng för slutspel.

TIK POWER - THE RED MACHINE
Kommentera

Börje: Och 1000 mörkade ?
Kommentera

Frasse:GRATTIS ditt 5-2 slutresultat gick in ikväll.....
Kommentera

Amb-41: Säsongen 99/00 behövdes 75 poäng för slutspelsplats, det tänkte inte AIK på, de slarvade bort åttondeplatsen i sista matchen(?).
Kommentera

swen: Då har vi alltså 18 matcher på oss att ta 9 pinnar!!! Inte klart , men fan inte omöjligt heller, om man säger så....
Kommentera

lincoln:Lugn.....vi kommer att ta minst 35 pinnar till.....trust me...
Kommentera

« · 181771