1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590402 inlägg · 6216 ämnen

Timrå-Pelicans

« · 104847 · » Till forumet

Timrå-Pelicans
1-0 till TIK
Kommentera

Sv: Timrå-Pelicans
men vem???
Kommentera

gud: TIKs senaste nyförvärv . gjorde målet, står 2-0 nu.
Kommentera

Moahahaha :)

Forza TIK!!!
Kommentera

dr-nix: Det är ju hur härligt som helst..... respekt!!!
Kommentera

Grattis Svartvikar´n på bemärkelsedan. Ännu ett steg närmre mot CSKA Nolby Vets;)
Kommentera

mike66: Tack för det!! :)
inte omöjligt att man kanske kikar in på nån träning.... skadade mej igår lite i benet på en plojmatch i fotboll men det går väl över på nån vecka...hoppas.... har innebandypremiär om en dryg vecka...
Kommentera

mike66:

Ska jag lära dig slå en 20 meters flipp on the blade ;-)
Kommentera

2-0 e. första, HÄRLIGT!!! Man undrar vilka som gjort mål???
Kommentera

0-1 Toni Koivunen
0-2 Micke Lind
Kommentera

Jimmy: trevligt :)
Kommentera

Mannen med kontroll kommer bara in
och fetsmäller upp vilka som hänger
pytsarna...Jimmy the man...
Kommentera

Jimmy:

Se där, Koivunen vill visa direkt vart skåpet ska stå. Kul att han får struta mot sina gamla lagkamrater.
Kommentera

Rolle the flippmaster man:

Om du har tid att ta dig an ett hopplöst fall så visst kära poblik, här kommer varrsoogod ! Är väl ungefär så Mustaffa skulle ha uttryckt sig! Vi börjar väl med en 2 metrare först va?! Träning i NSK på söndag den 1/9. Bara att komma ut om du är sugen. Tror också att Movve the hard man kommer ut, så då får vi chansen att trycka till han ;)
Kommentera

mike66:

2 metare fick man lära sig när man var 5.
Träning med grabbarna på lördag så du får nog trycka till han själv vad jag vet kan väl det inte vara några problem, karln har ju stödisar ;-)

Hoppas att du mår bra golfarn så du kan träna shippning med puck=flipp...#30
Kommentera

30:

Missade just den träningen! Och visst, Movve dånar i isen bara av vinddraget när man blåser förbi honom! Stödisar, den var bra;)

Lycka till i vinter med knattarna. Vi kanske möts då min pojk troligtvis kommer att spela i Nolbys -91-lag i vinter. 92:orna är alldeles för få. Om ni behöver en stenhård 92:a så har jag en till salu, blir väl inte så billig men han är bra också;)

Kul med lite silly season även för knattisarna!
Kommentera

Faan va mycket utvisningar. Undrar om Timrå blir lika värdelösa i powerplay i år också som föregående år?
Kommentera

snabel: Verkar inte vara många minuter som lagen spelar 5 mot 5..... känslig domare?
Kommentera

mike66:

Det är kul med knattar.
Det är synd att ni inte får ihop fulla lag, men att spela med 91orna kan vara bra för mini66an. Kanske pappa kan vara med o shippa
;-) ...#30
Kommentera

BlackBay:

Så var det dags igen..=)
Kommentera

BlackBay: Vart får ni tag på matchinfo?
Kommentera

Oden: följ länktipset.....
Kommentera

Meeeen...kan domaren sluta förstöra matchen!!
Kommentera

Oden: Här..
Kommentera

Oden: oj..... skickade aldrig med det... nu finns länktipset där..
Kommentera

BlackBay: Tack!
Kommentera

snabel: Timrå 6x2 o Pelicans 7x2...... o då är inte ens andra perioden slut än..... domarn måste svalt pipan eftersom han verkar blåsa så fort han andas..
Kommentera

BlackBay: 3-0!
Kommentera

Swordster: det är ju hur skönt som helst..... YES!!!!!
Kommentera

3 pytsen gjordes av Mackan, dock så står det 3-1 nu.
Kommentera

BlackBay: 3-1 :(
Kommentera

Swordster: Jag håller med dej där Swärd. Bort med örnen!
Kommentera

Skarin: Slut 3-1!
Kommentera

Swordster: YES!!! vinst med 3-1..... TIK mot högre höjder!!!!
Kommentera

Enligt rapporter så det bra ut! Trotjänarna Lind, Casselståhl och Matthiasson var hetast för dagen!

Krossa LHC!
Kommentera

Jäkligt kul med ytterligare en seger. Börjar linjerna i spelet nu infinna sig mån tro?
Ska bli kul att se dom på fredag mot Linköping.
Heja Timrå.
Kommentera

Jimmy:

40-24 i skott till Pelikanerna! Kapanen kommer att bli guld värd i vinter! Var väl samma mot Leksand 33-19 förlorade vi skotten med om jag inte missminner mig.
Kommentera

mike66: Kanske vi borde ge Kapanen en likadan banderoll som Sundfors??..... muren Kapanen!!
Kommentera

mike66: Kimmo Kapanen tycker jag visa de stor klass redan i Kvalserien förra säsongen, han blir vår viktigaste spelare kommande säsong!

Dessutom så tycker jag att det ser mycket bra ut på backsidan denna säsong.
Kommentera

BlackBay:

Ja det var en riktigt snygg banderoll. Måste ha varit ett bra jobb med att teckna in tegelstenarna i den! Fopållssäsongen är ju snart slut så vi kan kanske låna den av Patronerna under vintern?! Sundfors eller Kapanen spelar väl ingen roll, dom är ju lika bra;)

Lilla söta fröken fräken ifrån fryken.....
Kommentera

mike66: Fansen har ej handmålat den..... den är beställd från....hmmm... tror det var Italien eller nåt..........
Men det borde väl finnas nån konstmänniska bland TIK-skaran som kan pensla på en banderoll......he he
Kommentera

BlackBay:

Knylan the man and actionleffe the rääger;) Dom är de stora banderollernas mästare! Kan väl få bli deras nästa uppdrag!

Eller så handmurar vi en riktig mur, jag känner en murare som säkert ställer upp på det!
Kommentera

BlackBay: Kapanen kommer med en nolla på ryggen vid line-upen mot MoDo i premiären, var så säker!
Kommentera

Nu när man har sett tröjorna så tycker jag att dom är helt okej.
Kommentera

Johan J: Säkert??.....fan va shysst....o symboliskt...
Kommentera

Apropå banderoll längre ner: Visst skulle det gå att måla en sådan banderoll, skulle vara jävligt jobbigt dock, men det ska gå. Men nu är problemet att vi har bara rödfärg just nu, och lär inte kunna köpa någon annan färg på ett tag om vi inte får inte ruskigt med pengar till tifogruppen. Om det nu ska komma in ruskigt med pengar så måste Ni skänka ännu mer till vårat PG-konto. Numret är: 4013885-1.

Sen till banderollen igen då och dess utseende, jag är skeptisk till att ha tegelstenar i dess naturliga färg så jag tänker om det kanske skulle gå att göra stenarnas kanter röda på vitt tyg, sen skriva texten med svart. Ska fundera över saken.

Förövrigt så är jag nästan helt klart med en tvåpinnsflagga tillägnad #29. Resultatet ser ut att kunna bli bra faktiskt.
Kommentera

Knylan: Tror jag ser den framför mej nu.... skulle nog inte bli så pjåkigt...... keep it up!!!!
Kommentera

BlackBay: Jag skulle ha haft tillgång till lite serverutrymme nånstans. Tog nämligen lite bilder på tvåpinnaren då jag gjort (jag och flickvännen att tillägga) klart halva i förrgår. Den är iaf klar till SCA-cupen, får se om jag lyckas åstadkomma ännu ett mästerverk lagom till den cupen.

Jag hade även kunnat fila på en prototyp på en banderoll tillägnad Kapanen och lagt ut men saknar som sagt serverutrymme. Vi får se hur det blir med en sådan banderoll. Har lite idéer på banderoller men problemet är att det saknas plats i hallen.

Behöver ett förslag på banderoll som man skulle kunna använda i derbyt mot Sundsvall! "Farmarlag" eller dylikt känns lite fantasilöst, FÖRSLAG! Ska se sedan vad jag kan göra åt det hela...
Kommentera

Knylan: I fjol hade ju jag sverige flaggan som det stod Sundsvall Fanns på.... bokstäverna finns kvar =)
Kommentera

btw LHC-Pelicans 5-1 just nu (2:a perioden)
Kommentera

« · 104847 · »