zita: Oj då jag verkar har klivit på nåns tå,jag glömde ju bort att hockeyspelare är väldigt utsatta dåliga löner och anställningsvillkår etc, jag ville bara lyfta fram att jag tycker att just Lehtonen är sjuk ofta. speciellt nu när varje match betyder så mycket.
fighter: Du kan nog inte jämföra våra jobb med att vara hockeyspelare eller? Jag tror och hoppas att Timrå har bra kontroll på Lehtonens hälsostatus nuförtiden och att detta är en vanlig sjukdom/förkylning som alla vi kan drabbas av.
fighter: Nja nu får vi nog sansa oss..inte sitter Lehtonen bredvid rinken o tittar på för att det är roligare..naturligtvis kan infektioner gripa hårdare tag om vissa ...o gubbar blir lika ofta förkylda som "kärringar"
fighter + andra: Som jag förstått det hela så har han ju tidigare haft problem och därmed fått antibiotika. Men en sjukdom/förkylning kan ju alla dra på sig i dessa tider.
Blizzard: Den där Lehtonen måste ju vara en hypokondriker eller en jävla porslinsfigur,han är ju sjuk ofta och då handlar det inte om nåt benbrott el dylikt det är magen eller nån förkylning,en jävla kärring som bara känner efter hela tiden om han har ont nånstans så han slipper spela.
Mathias: Nu är det fan i mig dags att sparka alla djävla läkare. Spelarna dras ju till dem som flugor till skit. Finns ingen läkare är det bara att bita ihop Själv bryter jag ihop ......snart
mikenomad: Ska man hoppas på nåt så är det väl att hans fantastiskt svaga immunförsvar avskräcker hugade spekulanter drar ner marknadsvärdet på honom så att vi kan behålla honom utan att behöva bli ruinerade. Sedan att nästa säsong inte störs av skumma virus o dyl.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·