1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590564 inlägg · 6217 ämnen

Timrå - Södertälje 17/01/09

« · 1113320 · » Till forumet

Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Och jagande DIF leder mot modo
Kommentera

superfalle: Själv tycker jag han alldeles alldeles för lågt sämsta läge, sen för dåligt psyke, släpper han in en skitpuck hänger han med huvudet hela matchen, sen upplever jag honom inte som någon vinnar keeper, som kan själv vinna matcher, men nu har jag inte sett något idag och vet inte vad som hänt.
Kommentera

MB: Se det från den ljusa sidan, han har iaf 2,5 period på sig att spela upp sig...
Kommentera

Olle: Så båda målen borde han tagit eller??
Kommentera

MB: Första målet skulle han definitivt ha tagit. Andra målet var väl placerat men istället en katastrofal insats på offensiv blå från back som gjorde att det blev ett 2-1 läge.
Kommentera

Olle: YES!!!
Kommentera

Härligt..Pyrre!
Kommentera

MB: ja .. precis som jag ser det ungefär .. fast han har en bra högsta nivå ..dom senaste matcherna har man sett att han har en vikande form . släpper otroligt mycket enkla returer rakt ut . ett noll målet i dag är ju bara för mycket
Kommentera

Blire torsk med uddamålet ikväll måste backes kontrakt rivas, de bör de göras endå, fan va han är taskig med utespelarna.
Kommentera

Extremt viktigt med en reduceringspuck iaf, med två perioder kvar måste ju SSK fortfarande ligga förhållandevis högt i banan. Det kanske blir en hockeymatch av det här ändå.
Kommentera

Snoop: Det är nog fler gånger utespelarna har varit "taskig" mot han genom säsongen.
Kommentera

Kämpa Timrå!!
Heja Heja!!!!
Kommentera

Snoop: Vem ska stå då? Karjalainen? Eller kanske vi ska hyra dansken igen? Nej det är bara att inse att han kommer stå resten av säsongen och att det ibland kommer att stå oss dyrt.
Kommentera

Någon som uppfattade vem det var som tappade pucken vid offensiva blå före Södertäljes 2-0?
Kommentera

Raggaren Putte: de va Pär Styf, olikt honom.
Kommentera

Raggaren Putte: Tröttnar ni aldrig att leta/hitta syndarbockar på det här forumet?
Lägg ner för fan!
Kommentera

Kramer: Blir det jobbigt för dig?
Kommentera

Styfen gör misstag på misstag i första perioden, de är man inte van vid. Sonnenberg ser bra ut, verkar ha rätt "tänk" över banan... Kom igen nu Timrå!
Kommentera

superfalle: Ja sen matchen borta mot HV så studsar puckarna rakt ut, vete fan vad som tagit åt karln, han kan vara grym, men det är för sällan och dipparna är för djupa, nä bort med honom, satsa på Åker nästa säsong och varför inte Owuya , rapparen VINNER matcher i Allsvenskan åt AIS, senast igår mot Mora, han kan bli något med rätt träning och matchning.
Kommentera

JAAAAAAAAAAAA!! Jäklar vad gott.
Kommentera

JAAAAAAAAAAA!!!!
Kommentera

Viktigt! Och i dubbel bemärkelse eftersom Pääjärvi får näta.
Kommentera

Äntligen MPS......
Kommentera

MB: Välförtjänt balja av MPS! :-D
Kommentera

Vad hände med Bagarn (missade allt efter Timrås 1-2 mål i första) ?
Kommentera

mikenomad: Jobbigt och jobbigt..jävligt trött blir man i alla fall..en gång i tiden var det en höjdare att läsa detta forum men allt blir inte bättre med tiden..
Kommentera

Härligt!!
Kommentera

ojojojoooooj.......
Kommentera

Kramer: Jag är hemskt ledsen om min fråga provocerade dig. Jag borde ha vetat bättre.
Kommentera

Olle:
Hur ser den nya spelaren ut att passa in ?
Kommentera

Det tar sig sa mordbrännaren när skithuset brann.
Kommentera

Tik crille: Sonnenberg har väl fått ganska sparsamt med speltid, som jag uppfattar det. Men han ser ganska pigg ut, tycker han tar smarta spelvägar och verkar även vara konsekvent med att fullfölja tacklingar.

Blir desto mer intressant att följa honom i nästa match.
Kommentera

Tik crille: fin .. rapp bra puck kontroll
Kommentera

De sågar Backe rejält på Webb-radion, "han ser ut som han kan kasta in puckarna när som helst" ser det så jävligt ut med returerna.
Kommentera

Kramer: Jajamensan!!!!
Kommentera

Lite tveksamt, men i det här läget får jag be om ursäkt till alla SSK:are för vi har fått så jävla mycket emot oss den här säsongen att jag tycker vi förtjänar lite medgång nu.
Kommentera

MB: Bra att du tar upp det negativa....tyvärr har vi gjort 4 mål så du kan inte gnälla på det...jävla timrå vad fan tänker dom på??
Kommentera

Nej men domarn där var du tuff.
Kommentera

dr-nix: Tror aldrig jag sett ett lag tappat huvudet så snabbt och omdömeslöst som SSK gör just nu. Det är ju bara att tacka och ta emot.
Kommentera

dr-nix: Snicksnack! Spelarna må ha suspensoar men en målvaktsklubba rakt upp i maskineriet gör sablars ont!
Kommentera

Kramer: Jag kommenterade vad de sa på radion och frågade om det såg så jävligt ut...vad i helvete är ditt problem, jag skriver och frågar vad fan som helst utan att du ska kommentera mitt inlägg som negativt.
Kommentera

Allt annat än godkänt att inte göra ett mål där.
Kommentera

MB: Nej, du ska vara försiktig med dina frågor så att inte någon får en tår i ögat. ;)
Kommentera

Pääjärvi har varit bra idag tycker jag.
Kommentera

Erixon också men han är ju bra framåt, det är försvarsspelet han måste bli bättre på.
Kommentera

Mest positivt är dock att Sonnenberg har sett bra ut.
Kommentera

MB: Du glömde frågetecknet.
Kommentera

dr-nix: Han har sett pigg och aggressiv ut i boxplay men framförallt så har han ju tekat klockrent!
Kommentera

Fan vad skönt att Sonnenberg verkar vara en bra värvnig
Kommentera

Olle: Han har varit bra i offensiva planhalvan också.

Föresten Björn Svensson har varit bra dom senaste matcherna, han har iof kontrakt över nästa säsong men honom vill jag ha ett längre kontrakt med. Han kan bli något. NHL finns nog inte i hans framtid men han kan bli en riktigt bra spelare.
Kommentera

« · 1113320 · »