Olle: Han har varit bra i offensiva planhalvan också.
Föresten Björn Svensson har varit bra dom senaste matcherna, han har iof kontrakt över nästa säsong men honom vill jag ha ett längre kontrakt med. Han kan bli något. NHL finns nog inte i hans framtid men han kan bli en riktigt bra spelare.
Kramer: Jag kommenterade vad de sa på radion och frågade om det såg så jävligt ut...vad i helvete är ditt problem, jag skriver och frågar vad fan som helst utan att du ska kommentera mitt inlägg som negativt.
Lite tveksamt, men i det här läget får jag be om ursäkt till alla SSK:are för vi har fått så jävla mycket emot oss den här säsongen att jag tycker vi förtjänar lite medgång nu.
Tik crille: Sonnenberg har väl fått ganska sparsamt med speltid, som jag uppfattar det. Men han ser ganska pigg ut, tycker han tar smarta spelvägar och verkar även vara konsekvent med att fullfölja tacklingar.
Blir desto mer intressant att följa honom i nästa match.
mikenomad: Jobbigt och jobbigt..jävligt trött blir man i alla fall..en gång i tiden var det en höjdare att läsa detta forum men allt blir inte bättre med tiden..
superfalle: Ja sen matchen borta mot HV så studsar puckarna rakt ut, vete fan vad som tagit åt karln, han kan vara grym, men det är för sällan och dipparna är för djupa, nä bort med honom, satsa på Åker nästa säsong och varför inte Owuya , rapparen VINNER matcher i Allsvenskan åt AIS, senast igår mot Mora, han kan bli något med rätt träning och matchning.
Snoop: Vem ska stå då? Karjalainen? Eller kanske vi ska hyra dansken igen? Nej det är bara att inse att han kommer stå resten av säsongen och att det ibland kommer att stå oss dyrt.
Extremt viktigt med en reduceringspuck iaf, med två perioder kvar måste ju SSK fortfarande ligga förhållandevis högt i banan. Det kanske blir en hockeymatch av det här ändå.
MB: ja .. precis som jag ser det ungefär .. fast han har en bra högsta nivå ..dom senaste matcherna har man sett att han har en vikande form . släpper otroligt mycket enkla returer rakt ut . ett noll målet i dag är ju bara för mycket
MB: Första målet skulle han definitivt ha tagit. Andra målet var väl placerat men istället en katastrofal insats på offensiv blå från back som gjorde att det blev ett 2-1 läge.
superfalle: Själv tycker jag han alldeles alldeles för lågt sämsta läge, sen för dåligt psyke, släpper han in en skitpuck hänger han med huvudet hela matchen, sen upplever jag honom inte som någon vinnar keeper, som kan själv vinna matcher, men nu har jag inte sett något idag och vet inte vad som hänt.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·