Mathias: Nu är det fan i mig dags att sparka alla djävla läkare. Spelarna dras ju till dem som flugor till skit. Finns ingen läkare är det bara att bita ihop Själv bryter jag ihop ......snart
Blizzard: Den där Lehtonen måste ju vara en hypokondriker eller en jävla porslinsfigur,han är ju sjuk ofta och då handlar det inte om nåt benbrott el dylikt det är magen eller nån förkylning,en jävla kärring som bara känner efter hela tiden om han har ont nånstans så han slipper spela.
fighter + andra: Som jag förstått det hela så har han ju tidigare haft problem och därmed fått antibiotika. Men en sjukdom/förkylning kan ju alla dra på sig i dessa tider.
fighter: Nja nu får vi nog sansa oss..inte sitter Lehtonen bredvid rinken o tittar på för att det är roligare..naturligtvis kan infektioner gripa hårdare tag om vissa ...o gubbar blir lika ofta förkylda som "kärringar"
fighter: Du kan nog inte jämföra våra jobb med att vara hockeyspelare eller? Jag tror och hoppas att Timrå har bra kontroll på Lehtonens hälsostatus nuförtiden och att detta är en vanlig sjukdom/förkylning som alla vi kan drabbas av.
zita: Oj då jag verkar har klivit på nåns tå,jag glömde ju bort att hockeyspelare är väldigt utsatta dåliga löner och anställningsvillkår etc, jag ville bara lyfta fram att jag tycker att just Lehtonen är sjuk ofta. speciellt nu när varje match betyder så mycket.
superfalle: Själv tycker jag han alldeles alldeles för lågt sämsta läge, sen för dåligt psyke, släpper han in en skitpuck hänger han med huvudet hela matchen, sen upplever jag honom inte som någon vinnar keeper, som kan själv vinna matcher, men nu har jag inte sett något idag och vet inte vad som hänt.
MB: Första målet skulle han definitivt ha tagit. Andra målet var väl placerat men istället en katastrofal insats på offensiv blå från back som gjorde att det blev ett 2-1 läge.
MB: ja .. precis som jag ser det ungefär .. fast han har en bra högsta nivå ..dom senaste matcherna har man sett att han har en vikande form . släpper otroligt mycket enkla returer rakt ut . ett noll målet i dag är ju bara för mycket
Extremt viktigt med en reduceringspuck iaf, med två perioder kvar måste ju SSK fortfarande ligga förhållandevis högt i banan. Det kanske blir en hockeymatch av det här ändå.
Snoop: Vem ska stå då? Karjalainen? Eller kanske vi ska hyra dansken igen? Nej det är bara att inse att han kommer stå resten av säsongen och att det ibland kommer att stå oss dyrt.
superfalle: Ja sen matchen borta mot HV så studsar puckarna rakt ut, vete fan vad som tagit åt karln, han kan vara grym, men det är för sällan och dipparna är för djupa, nä bort med honom, satsa på Åker nästa säsong och varför inte Owuya , rapparen VINNER matcher i Allsvenskan åt AIS, senast igår mot Mora, han kan bli något med rätt träning och matchning.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.