Sitter och lyssnar på "gamla" Timrålåtar....Och måste ju säga ...Timrå Knockar hela skiten...*suck*..man kan faktiskt bli nostalgisk bara efter några år med...
Men den låten kommer säkert i nytappning(nåra namna måste ju bytas) någon gång:)....Hoppas vi...eller hur??
Ann: Finns få företeelser som jag önskar en sån plågsam död som dansband i sport-sammanhang. Därför ser jag helst att det inte blir något nytt Svänzonzzz-pekoral.
Mitt geniuna hat mot den låten föddes framförallt under Frölunda-trippen under semifinalerna 2003, då den maldes i åtminstone 70 mil oavbrutet. Aldrig har döden känts så lockande, tur vi vann matchen.
Knylan: Jag kan förstå ditt anti mot den låten om den spelades i 70 mil, men jag själv tycker att de är en helt okej låt. Skulle gärna vilja se mer såna låtar.
Knylan: Sa ju aldrig jag gillade musikstilen...;) Texten i låten är det då rakt inget fel på ... Dansbandsstuket kan jag hålla med dej om det är mindre trevligt.......Men vem har sagt det måste vara dansband som gör "den" nästa gång..
General_Moisio: LOVAR att....lyckas du lura nån naiv stackare att spela in en skiva med mej så sjunger jag.....men bara så länge det gäller Timrålåtar ;)
En sak slog mig nyss. OM vi stöter på Brynäs i slutspelet. Nog 17 vore det på sin plats att Timrå IK bjuder in Lennart Jähkel att köra "Timrå tisdag" live innan nedsläpp då?