1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590439 inlägg · 6217 ämnen

Tips

« · 126095 Till forumet

Tips
För er som inte hängde med till Stockholm och globen men som ändå vill se hockey kan ju alltid bege sig ut till ladan.
Där är det J-20 match klockan 19,00.
Timrå möter HV 71.
Kommentera

Sv: Tips
Nike89: Varför inte se matchen på tv? Den fördelen har ju vi.
Kommentera

Jag: Ni har tur ni
Kommentera

Ett annat tips mitt i Tik-hybrisen är Allmänna idrottsklubben från Solna. Historien upprepar sig...
Kommentera

Lumber Jack: Man kan dra paralleller till fotbollen också. Landskrona BOIS i ledning från början och bra med i toppen en lång tid. Men nu verkar raset ha kommit. 5 förluster på raken och det är inte så himla många poäng ner till Göteborg på nedflyttningsplats. Frågan är om inte paniken börjar komma smygande?
Kommentera

Lumber Jack: Du är en ödmjuk prick du........
Kommentera

samjo:
ja allra bäst vore väl om det inte fanns några norrlag i serien va?........ räcker bra med några 08-lag..... nåt göteborgs-lag o malmö men absolut inget norr om 08-området va?......
Samma syn på saken inom hockyn som fotbollen..... är laget beläget norr om 08 så är laget 0 värt.......... men vi ska nog sätta TIK på er karta denna vinter......kan jag lova!!!!!
Kommentera

BlackBay: Nu är ju samjo MoDoit så han vill garanterat att hockeyn ska finnas norr om 08 området :-)

Däremot förstår jag inte det här med att "AIK vann också och titta vad som hände med dom"..??

Hade det varit bättre om vi inte tagit 9 poäng nu..?

Hade vi haft större chans att stanna kvar i ES då..?

Tror inte det , va..
Kommentera

Hälge:
Lumber Jack är också en sådan där Modoit..(hua hua)
men låt dom hålla på..vi TIMRÅ IK fans vet
att det kommer att bli svårt..men med blod,svett och tårar
ska vi visa hockey Sverige att vi platsar i elitserien...
Kommentera

« · 126095