1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596106 inlägg · 6217 ämnen

Tom Wandell

Sv:Tom Wandell
John K: "... Och kanske stavas kanske med 2 L". *ler* Kommer inte ihåg vilket humorprogram det var men sketchen var om kungen.

lungan: vaddå, har du haft kontakt med Dallas Coach ;-)

erathoo: länk nedan

Match imorgon för Dallas. blir första matchen för Wandell antar jag?

Bigthelin: Länken i tidigare inlägg fick jag svar på det;)

erathoo: Chansen är liten att Wandell kommer tillbaka, Avery är ett ruskigt problembarn och han blir svår att få bort tror jag samtidigt som Wandell gjort succé här och han får knappast sämre ytterforwards o leka med nu, så jag hoppas Timrå ligger med högtryck på Kontiola och verkligen gör ett försök.

Snoop: Dallas GM har väl gått ut och sagt att Avery inte har någon framtid i klubben efter sitt senaste klavertramp, å andra sidan behöver det ju inte alls betyda att Wandell kommer att ta någon ordinarieplats i laget. Dessutom är Steve Ott väntad tillbaka i slutet av December och Joel Lundqvist tidigare än så.

Snoop: Jo, det är ju skitkul för Tom men inte för TIK :-(

Hua, nu är sillstryparna igång igen och hjälper till, se länken:

Essvikare: Det är inte enbart Dahléns förtjänst att Wandell åkt över pölen. Denna möjlighet ingick i avtalet med TIK och har nu utnyttjats av Dallas. För övrigt så känns det som att VF håller på att bli vårt "hatlag" nummer ett, detta med all rätt efter vad som skett det senaste året.

John K:
Jo, jag vet men omgiven av VF fans här nere på västkusten så är det skönt att få lite stöd om att varje gång VF spelar så har vi en given favorit, nämligen VF:s motståndare.

Och där gick ju inte Jonsson bort sig nåt eller.

ChriZt3r: Inte särskilt vackert av Timrå där nej....

Men herregud Sundh, såna där turnovers får man bara inte göra när alla är på väg framåt. Disciplin för helvete!

ChriZt3r: Å andra sidan får man väl säga att det vaqr hemskt uselt av Sundh att inte få ut pucken. Det var där felet begicks.

Vad fan håller vi på med- Lotvonen ger bort pucken mitt i slottet.

Sundh - Timrå IK 1-0

Rooster23: Absolut, jävligt dåligt av Sundh, men sen så fick ju Dragan göra bort Jonsson ordentligt.

"Och där ser vi den lilla lilla timråklacken, kan det vara en minibuss?"

Jadu, jag tycker det ser ut att vara ganska mycket folk där jag?

ChriZt3r: Slarvigt av Sundh, oh S erixon agerar som vanligt utan kraft.
Kämpa nu Timrå!!!

Raggaren Putte: Vad är nytt? har inte kunnat se så många matcher i år men såg i lördags och det var fullständigt bedrövligt i försvaret och då i klar ledning. De flesta tyckte att de såg stabilt ut mot Rögle, då var det ju tur att man inte sett matcherna i år när det sett katastrofalt ut Alltså fattar inte att de inte kan få fram backar.

MB: pratar du om hur de såg ut i en match som redan var död nu

Men skriv i rätt tråd hur svårt ska de vara?!!!

SkedeN: Vad gafflar du i?

Ambroo: 11 senaste inläggen i tråden handlar om dagens match, är det så svårt att skriva i rätt tråd?

Young Tom Wandell

KniveN: Liknar väldigt mycket dom uppåkningar vi vant oss vid denna säsong.

Tyvärr för Tom gick det inte så bra i NHL-premiären men han kan nog visa sig bättre efter ett par matcher.

John K: Dessutom fick han väldigt lite speltid, runt 5 min tror jag.

John K: Blev mycket box o PP spel i matchen så hela hans kedja spelade lite.

KniveN: Nån som ska kolla Detroit - Dallas ikväll? kanske streamas?

erathoo: Jag ska kolla, den går på Canal+ Sport 1

Nu gjorde han sitt första NHL mål...

KniveN: kul för killen. vi kan nog glömma han vilket fall som helst. bara att buga och tacka för tiden vi fick med han och nu får linkan bege sig ut i europa och leta centrar / backar.

KniveN: Jepp, där satt den. Kul för han....

Berglund: Håller med! Men nog hoppas jag att han kommer tillbaka....

KniveN: Just nu kan man avnjuta Wandells Dallasspel i Canal+ Sport2.
Dallas - Nashville

Herminator: Skulle detta bli verklighet så kommer Timråhjärtat slå många härliga frivolter.

-Gurra-: Perkele... glömde länken.

-Gurra-: helvete vad pulsen börja spöka när jag lästa "Värvningen som får timrå att jubla" trodde tamefan ett tag att Linkan hade lyckats men icke! Det var en nyhet man vetat om i flera dagar nu!
visst är de bra med Wandell, men fan vad tankarna börja snurra i skallen av den där rubriken.

"Vi har inte råd att tappa Tom utan att ha någon att ersätta honom med, fastslår sportchef Lindqvist"

Jahaja, så det gällde inte innan han vart återkallad första gången? Jaja, AB kan ju vinkla det mesta men det låter inte så bra i min bok.

Som planerat åker Tom tillbaka på Tors eller Fre och är med nästa match.

FM: Skönt! Ett litet ljus i mörkret. Men snart är det jul. Då ska alla vara glada.

FM: Hur vet du det? Länk?

Finfint att se att Mr Wandell kommer tillbaka! Blir han kvar säsongen ut nu månne? I så fall anser jag att vi bör prioritera de ekonomiska medel som eventuellt finns på en backförstärkning. För såväl en back som en center tycks ju vara att begära för mycket i nuläget. Hur som helst, välkommen tillbaka Tom W!

Riktigt skönt att han kommer tillbaka!!!

Med Tom i laget får vi behålla mer puck. Exakt vad vi behöver, skönt!

Med Wandell tillbaka är jag nöjd om vi kirrar en ny back och Styf kommer tillbaka.

Berglund: Ja, Niinimaa är ju åter aktuell nu igen... Hoppas han kommer!

« · 1097633 · »