1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590751 inlägg · 6217 ämnen

Tomi Källarsson..

« · 51969 Till forumet

Sv: Tomi Källarsson..
Red Devils: Kent "Nubben" Norberg har enligt mig lyckats bra med värvningarna mitt under säsongen.
Jag vet inte, men Åhlund, Ward, Kapanen, Matushkin och förhoppningsvis Hedberg har enligt mina ögon varit bra värvningar.
När det gäller värvningarna inför den här säsongen vill jag inte kommentera. Det får Peo, tillsammans med "Nubben" göra.

ÄLSKA TIK!!!
Kommentera

RED DEVILS...Håller med dig på många punkter där.Jag som tyckte att det inte behövdes så många nya spelare i laget!Sen går dom och värvar sönder hela laget med en massa spelare som inte har Elitserierutin....Man tyckte ju att två riktigt bra målgörare framåt som har rutin på att stänka ditt dom,tillsammans med två riktigt bra Elitserie-backar det har ju blivit bra det!Sen det viktigaste MÅLVAKTEN! Sen skulle man ha stängt kiosken,om nu inte det har blivit en massa skador förstårs!
Kommentera

jag håller med dig actionleif....man vill ju åka dit å starta en TOmi fan klubb...
Kommentera

Skarin: Konstigt att du kan tycka att Nubben har lyckats med värvningarna under säsongen, jag tycker endast att Kapanen får godkänt.

Ward en bra spelare som inte får någon istid.
Matushkin var stabil på backen, men man måste väl ligga lite före och inte värva en spelare som man måste skicka iväg direkt pga regler som finns.
Dr. Åhlund orkar jag inte ens kommentera.
Hedberg är alldeles för liten för att spela back i ett TIK som behöver en back som kan ta bort spelare framför mål, Backarna i TIK väger alldeles för lätt, dom orkar inte röra spelarna framför mål. Källarsson var den back som hade lite tyngd men nu är ju han borta också.
Kommentera

« · 51969