Jag håller med om att denna debatt har verkligen ett lågvattenmärke.
Könjak<< Lägg ner. Man skäms för att du använder SSK:s varumärke i dina låga inlägg.
Hur som helst är detta "Hockeysnack" debattforum kanon. Många funktioner som är helt klar bra.
Jag vill när jag nu är i skrivande stund fråga lite om SCA cupen... Är det någon som vet om det kan vara svårt att få tag i biljetter till denna cup. Eller, kan man bara åka in och betala när man åker dit?
Det är inga problem med att få tag i biljetter till SCA-cupen. Fast när det gäller derbyt kan det vara lite mer publik... Det kommer att bli en trevlig helg iaf.
Jag skulle vilja kommentera Den superbegåvade personen Köjak som skrev en massa skit här nedan.
Det här om medgångssupporters t.ex. Tror nog att LHC snittade bra mycket högre publikmässigt sett än vad SSK gjorde ifjol.
Hur fan köper man in sig i kvällspressens sportsidor????
Ska vi snacka klack så säger jag bara: Vilka lät högst,bäst och mest i senaste matchen i Scaniarinken...Hehe....snaka om att ni blev utsjungna då.Trodde att ni skulle hylla erat lag efter avancemanget,men inte gjorde ni det högt i alla fall.
Könjak: Du är tamifan helt otrolig! Att du inte ger upp och känner dig besegrad?! Ytterligare ett tydligt exempel på hur illa det kan gå för den som dricker Könjak i för stora mängder. Aldrig testat samarin och ett glas vatten? eller nåt sömnpiller?
När till och med dina närmaste ser ner på dig bör väl även en som dig förstå att det du skriver låter och hörs illa! Men din lilla hjärna kanske inte kan tänka så långt? Gör oss alla en tjänst: Skriv i stället om det som är sant eller åtminstone i närheten, det andra kan du skriva ut på ngn "Lexmark" och begrunda själv. Då kanske du ser och INSER hur jävla patetiskt det är det du skriver. Tacka vet jag Whiskey!!!!
Är du Analfabet eller? Det står ju klart och tydligt LHC.......
Sen så är det ju lite trist med Stångebro att klackarna inte står mittemot varann så man inte hör varann så bra. Fast oftast så är det ju WL som hörs mest när man sitter på sittplats mittermot ståplats....
Tror inte könjak får dricka den sorten, som det verkar på hans inlägg så är det sandlåde nivå.
För skriver man utan att ha beläg för vad man skriver utan bara är ute efter att bråka så, då kan man ta hinken och spaden och leta upp närmaste sandhög.
Jag börjar förstå varför du blivit avstängd ett par gånger från Eran G-B, ett tipps skaffa ett nik till och messa dej själv
Peter LHC>> Vad Könjak far efter är att det i din profil faktiskt står att ditt favoritlag är Timrå IK. Du har förmodligen gjort precis samma sak som jag, nämligen missat att ändra favoritklubb från default-klubben (som av naturliga skäl är TIK, det är ju deras hemsida). Not to worry, webmaster var vänlig nog att förklara för mig hur man fixar det hela. Logga in, gå till ”Community” och välj ”Ändra profil”. Sedan är det bara att välja klubb och spara den nya profilen.
för att avbryta denna diskussion tänker jag påpeka något positivt... =0) jag tycker det va skitkul att timrå lyckades hänga kvar i ligan förra säsongen *ett stort lycka till kommande* =0) var uppe i timrå på sista bortamatchen för HV's del förra säsongen, den där kenpiga matchen då HV kunde gått till slutspel, men där b fallet inte blev så *tyvärr*
ingen trevlig hemresa, o matchen kan man ju inte säga va speciellt trevlig den heller... men men, i hockey kan allt hända... o vändningen timrå gjorde den matchen är bara ett bland flera bevis på att laget kan gå med stor fra,gång bara dom vill!!
till något annat, eran lilla red eagle cola va inte speciellt god ;0) o ni hade det väldigt kallt där uppe *brr* =0)
men som sagt, lycka till nästa säsong =0) o välkomna till kinnarp =0)
Fan vad du snackar skit K. Ignorera Peter men du spyr ju galla över ditt SSK med din attityd, inte för att jag har så mycket till övers för dem men det är ju rätt dumt...
"Både LHC och TIK har på ett pinsamt sätt bytt namn från och till och har sen mage att kalla sig klassiska !"
ernie eagle: en legend för mig är en person som gjort nå stort i världen, som tex vunnit nånting.. "Strimma" är en legend för mig. Jag är ingen legend å ingen annan här heller tycker jag iaf, sen får ni tycka precis vad ni vill...
ernie eagle: enligt mig finns de bara en sorts legend, och de e dom som har åstadkommit nånting här i världen som är nånting å berätta om i framtiden inte för att en person syns mer eller mindre än någon annan..
General_Moisio: Visst är det så att man skall vara seriös mellan varven, seriositeten skall överväga ironin men att leverera en klackspark mellan varven och knorra till det lite grand är hör ju oxå till.