1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590679 inlägg · 6217 ämnen

Tragiskt...

« · 32387 Till forumet

Tragiskt...
Detta är det tyngsta förlusten i år. Detta Brynäs får vinna en match som Timrå dominerar fullständigt. På displayen på radion på väg hem kom det upp ett meddelande med texten: "obegripligt" Det är precis så man känner nu. Det är fullständigt obegripligt detta. Henrik "z" Zetterberg var kung idag igen men karln kan f-n inte göra mål precis som resten av laget. Att vi gjorde fyra mål mot Modo var ju ett mirakel. Som sagt Kvalserien väntar. Det är den första december och vi är total sist i tabellen.

Vissa spelare i laget får börja ta i och kämpa lite. 94% av laget gör det men inte alla.

Freddan måste vara närsynt som släpper in en isare från blålinjen. Som var hur lös somhelst och han hade fri sikt.

Jag längtar till Allsvensk ishockey.
Kommentera

Sv: Tragiskt...
Det tragiska är väl årets nyförvärv, man måste väl fundera om de ansvariga i Timrå blev riktigt blåsta utav alla dessa agenter som spelarna har, många kan man inte ha sett tidigare för då skulle det väl inte blivit några kontrakt med dessa. Ett undantag är ED WARD ,vilken kämpe.
Kommentera

Sjöberg och Nänzén är de sista tappra mohikanerna! Att man sket i båda är en gåta. För mig är Ed ward en mkt bra spelare men som jag inte kan identifiera mig med.

Mera genuint till timrå!
Kommentera

250kg: Att Sjöberg försvann till fömån för Simons är ju helt klart ett nedköp. Men Nänzen sjöng på sista versen så där tycker jag inte vi kan klanka TIK's styrelse för att han fick gå. Han gjorde inte många matcher ifjol.
Kommentera

Lägg ner!!!!!!!!!! Ingen j-vul vet vad som låg bakom Sjöberg affären, Men alla ska diskutera den, men fortsätt ni att klanka på stackars Simons, som inte har ett skit med det att göra,,,,

För den delen så avklarades Sjöberg långt före innan Simons skrev på,
Kommentera

Patrick Polly: Anledningen att Nänsén inte spelade så många matcher förra säsongen berodde på att Peo Larsson valde att gneta på med dåvarande #8 och #4, match efter match.

ÄLSKA TIK!!!
Kommentera

Skarin: jag håller med dig att tjobba var bra när han fick chansen. Det var tyvärr så att peo rullade runt på alla andra utom Nänzen, tyvärr. Har inte sett honom något i år så.....
Kommentera

Skulle man inte kunna ta in lite pöjkar från junior-sidan?!
Kanske skulle pigga upp laget lite med "lammkött"... *S*
Kommentera

F-n komme på en sak, F-n är det ingen som kollat om räfflorna på pucken är lika iår,,,,,,Eller kan det ha att göra med att Valmet reklamen byttes mot Metso,,,,,,
Kommentera

Skarin-> Nej där har du fel. Jörgen var vänster back och Nänzen spelade endast höger back. Det var Pasi, Karlsson som två höger backar. Sedan fick Styf Klockare och Nänsen försöka matchas på den sista ordinarie. Nänzen var den sista av mina gamla favoriter i Timrå och även jag har velat se mer av honom. Kruxet som jag fått det beskrivet var att Tomas endast går att använda som högerback och det fanns fler som hade samma egenskap.
Kommentera

Ulf: Med tanke på att jag känner "Tjobbas" brorsa (A Nänsén, tillika Fjudas) har jag fått en annan uppfattning.
Kommentera

Visst matchades lite fel förra året, jag tycker Pasi skulle fått spela mer Powerplay förra nu skulle man vara glad om man hade nån av de rutinerade kvar på backen.
Kommentera

Skarin..
jag känner både Tjobba o Fjudas..
visste du att hans fru kallar honom
för Fjuppen..ville bara få med det
i avdelningen onödigt vetande...
Kommentera

HH:
Simons kontra Sjöberg = ett jävla nedköp.
Kommentera

Rekord i antal raka inlägg?
Kommentera

Bara en 08:a kan tro att fyra raka är rekord.
Kommentera

Jag saboterade rekordförsöket avsiktligt så att Laken ska få behålla sitt mästarbälte.
Kommentera

« · 32387