actionleif: Men jag är snåll nä då, men å andra sidan hade jag lagt in på fler...Så en av 5 får kännas bra, men hur i he kunnde Trötters tröja gå så högt ?
Hittade en låt om Karol Krizan på Hellge's presentation. Det är gränsfall till att man blir lite frågande här hur de står till i den sexuella läggningen oss våran "storebror" till stjärtgosse. Också har vi sista raden, om vi tar guld är du kung för oss, hallå? snacka om stötta målvakten haha. Kan lika gärna så om vi tar guld endast då är du kung för oss...
Ooohh Karol...
Text/Musik: Neil Sedaka / Bisterfinnen
Oh, Karol, Skönt att du är här Karol, jag tror att jag är kär Du har visst, en lite egen stil Det kvittar, jag är Karol-fil
Fan vad jag älskar Karol Krizan Du är min idol Så länge du stannar I MoDo Hockeys mål Jag kommer alltid hylla Karol Krizan För det du gjort för oss Och om vi tar guldet, då blir du kung förstås
Jag vann just en hård match med sign Fredde gällande Ryno's retrotröja...
2500 kr Friman SR 2007-03-24 14:59:52 2450 kr fredde 2007-03-24 14:59:04 2400 kr Friman SR 2007-03-24 14:10:54
Med 8 sekunders marginal blev jag värst. Dock undrar jag om inte Fredde skulle fått en chans till i.o.m att han blev övertrumfad under sista minuten? Andra auktioner förlänger väl auktionen då????
friskan: när jag bjöd 5 200 fick jag ett svar att budet var ogiltigt, jag skulle bjuda minst 5 250, antagligen var nån annan inne och bjöd just då, eller nåt!
Friman SR: eBay har då inte den regeln. Bjuder Du över t.ex 2 sekunder innan auktionen stänger så är det OK. Således ligger man och lurar i vassen och går in i budgivningen så sent att de andra ej har en chans att hinna avge ett motbud...
Inte vet jag, men är inte själva tanken och spänningen med en auktion att vara med och hugga och bjuda över på slutet?
Nu får man ju inte ens veta om man har det ledande budet sista halvtimmen