Fanzin: tänkte på en sak,fall du är orolig att du inte ska hinna upp till leksand så har jag här ett tips: Ring Steve uppe i Pajala och hör med han fall du kan låna hans lloyd,du tar dig från Gävle till Leksand på 5 minuter på 1an..;-)
tjobba: Gammalt som fan dessutom. Gjordes t.o.m innan Internethockeys tid. Kan någon redogöra för vilka Backlund intervjuar? Jag känner bara igen Willyssons, Jimmy Uhlins och Maggans röster.
Dream Team: precis, och när jag säger att Brynäsklacken är kass, säger han att Timrå inte har någon bra klack =/, allt för att psyka en, o så är det .....
matsby: ja men va fan heter jobbet den snubben har då=) jag kanske åxå är trött å orkar inte hålla ordna på saker och ting=) har ju fått jullov för 4 timmar sen ju vafan=)
Knylan: Äh, ta lite Rammstein istället och kolla framför allt in deras live-DVD. Där har TIFO-gruppen/Introansvariga många idéer till pyrotekniska effekter!!! Måhända en brinnande spekare...
Fanzin: såg ju oerhört tråkigt ut då man var med 25/11..var det 25st i klacken då så var de mäktigt....Måste ju vara den tråkigaste publik man skådat..visst är IFSH:s publik tråkig och få, men brynäs vetefan om dom inte är sämre;)
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.