Selina: Now we´re talkin´! Att göra saker tillsammans är min melodi.. ja, att studsa upp och ner på valfritt sätt kan ju få vem som helst att växa som människa... =)
OBS! Jag var VÄLDIGT seriös med mitt förra inlägg.. ja, med det här också förresten.. Absolut den tiden på dygnet nu känner jag.....
Ambroo: Nu syftade jag på de som åker med Supporterklubben... 08-orna har jag inte hört ett pip ifrån. Lever de eller har de blivit nertrampade i julrushen?
Madde: 200 är nog i underkant det... Vet minst 25 st som ska bila ner och det lär vara garanterat fler än så som tänkt den tanken! Hur blir det med nollåttorna då, kommer inte de upp med en buss?
Sitter nu och försöker fundera ut hur jag ska släppa nyheten till Leksand i morgon. Runt 200 röd-vita supportrar.... Nåja ni får säkert kul där nere på deras värdelösa ståplats för leksingarna har säkerligen inte varit tillräckligt snälla för att få en ny ståplats till gästande supportrarna... Vi vet ju alla vilken hockey "folkets lag" lirar.. *blä*
Dream Team: jojo.visst förknippar man det med sina fantastiska supportrar..men ändå lite på kvaliteten åxå tycker jag..och den är ju värdelös,tveksamt om dom hör hemma i Elitserien?
undrar åxå var unga lovande Robert Nilsson tog vägen..har inte åstakommit värst mycket poäng till folkets lag..
tjobba: Tror inte kvaliteten på laget har så mycket att göra med epitetet: "Folkets lag". Nog ett uttryck för att supportrarna till laget är väldigt utspridda i landet. Ett namn som man kan tänka sig uppstod på det glada -70-talet - Leksands storhetstid... man fattar att laget lockade till sig anhängare, med tanke på vilka spelare man faktiskt hade DÅ..
Knylan: Det är mkt det här med taktkänsla, många bitar i det...
Hade jag varit leksing skulle det nog inte dröja särskilt länge innan jag ställde mej frågan: "Hur kan detta vara folkets lag, dom spelar ju inte ishockey, tycker människor om sån här hockey"
Skarin: Dom verkar vara helt befriade från allt vad taktkänsla heter nere i Leksand, speciellt om det gått så långt så att man vill värva en trumslagapojke.
Dream Team: Tyvärr så finns det för få av just den varan i Timrå...
nectis: Något som är uppenbart är att personer med insyn i Timrå om förhandlingar med sponsorer måste lära sig att hålla käft. Att det babblas om spelar-rekryteringar med journalister osv kan jag köpa eftersom det inte direkt skadar ... | #Läs mer ·