Jag skrek så nu har jag ingen röst kvar, men det kändes nästan som om jag var ensam, Skarin så måttligt road ut vid trumman men jag förstår honom. Var detta årets sämsta klack i SA? Hoppas det blir bättre.
RTS: Var det inte snack om att läktargruppen skulle stå tillbaka för "några andra som skulle sköta supportrandet mycket bättre", eller var det bara snack från dessa? Måste ha varit årets sämsta klack (jag var hemma med lillan), och årets sämsta match (tur att man slapp se den då). Nu manglar vi lillebror på tisdag !
Vi har en ny arena. Vi ligger trea i elitserien. Vi har tagit 3 poäng i den senaste matchen. Vi var tillsammans 5500 personer som såg matchen. Vi har ett lag med stjärnor.
Och likt förbannat är vi inte nöjda och glada. (jodå....jag är det).
friskan: 2-1 mot MIF tycker jag är som en förlust. Med tanke på hur mycket de andra lagen spöar dom. Jag tror dom är i en formsvacka nu och den måste dom ur för att få behålla 3e platsen elloer tom få en fördelaktigare 2a platts när det drar ihop sig för lottningen. Men , visst . Bättre nu en i slutspelet.
friskan: jag var oxå och såg matchen mot malmö och det är inte bara timrå jag kritiserar utan malmö oxå och dommarna jag tycker att hela tilstälningen var bedrövlig f.n ska detta vara elitserien ?????? då är det inte mycket att se.............
friskan: 2-1 med MIF inblandad , det är en bottenstrid mellan MIF och Brynäs. Klass skillnaden är faktiskt större. Mao. MIF måste ha gjort en Jätte prestation som kunde hålla emot så pass. Såg tyvärr inte matchen, men så här spontant känns 2-1 som en vinst på nöd och näppe.
Kronblom: Sundin är på väg bort och man vill såklart hjälpa honom att finna en ny klubb. Lill-Kenta vet att Sundin vill visa upp sig och ger han chansen. Klart att Sundin är motiverad att få spela. Skulle inte förvåna mig om Malmö kommer att värva Sundin i nästa fönster !
oraklet: Kom just att tänka på att Malmö har tjatat om att värva Sundin under ganska lång tid nu. Tja .. ni förstår vad jag menar.. Frågan är om det någonsin har varit Mats ?
Var detta årets sämsta klack i SA? Hoppas det blir bättre.