1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

587687 inlägg · 6217 ämnen

Vad är fel i årets upplaga av Timrå IK?

« · 974492 Till forumet


Vad är fel i årets upplaga av Timrå IK?
Jag tror alla härinne har samma känsla. Någonting är fel i årets upplaga av Timrå IK. Men vad?
Man känner det lång väg men kan inte riktigt ta på det. Spekulationerna haglar, för alla bär vi på samma känsla. Är det:

Challes spelsystem?
För många divor?
Gruppbildning inom laget?
Bristande respekt för Challe och Nygårds som tränare?
Nubbens eventuella frånfälle?
O.s.v.

V A D Ä R D E T???
Jag har tidigare gett uttryck för att jag *inte längre känner igen mitt älskade Timrå IK*, se till exempel tråden: "Challes j-vla skitsystem!!!"
Vi är inte längre ett offensivt lag i våran grundinställning, vi arbetar inte längre hårdast. Vad beror det på? Vad har hänt?

Någon som har ett svar eller i alla fall en teori? F-n man möter ju folk hela tiden som inte tycker det är lika roligt att gå på matcherna längre!
Ni som inte vill erkänna detta för er själva och oss andra tycker jag mest synd om.
Kolla publiksiffrorna, vi tillhör ju bottenskiktet trots en fin placering genom hela serien. Det kan ingen bortse ifrån! Återigen, varför...?

Detta inlägg känns närmast som ett rop på hjälp, man kan inte riktigt greppa situationen, man har inte riktigt svaren. Jag är helt övertygad om att de allra flesta känner som jag gör och har gjort en tid nu.

Låt denna tråd söka svaren. Tack!
Kommentera

« · 974492