1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590789 inlägg · 6217 ämnen

Vad ska SK satsa på inför slutspelet?

« · 502837 Till forumet

Vad ska SK satsa på inför slutspelet?
Ja vad tycker ni supporterklubben skall satsa på? Jag tycker "både och" och det svarar jag. För båda är lika bra och viktiga... Vad tycker ni?
Kommentera

Sv: Vad ska SK satsa på inför slutspelet?
LingaN: Precis, både och. Men med tyngd på billiga resor. Bortastödet är viktigast i ett slutspel. Tifo gör också förbannat mycket, minns Kent Manderville förra slutspelet efter Kanada-tifot han fick en grym tändning då som betydde mycket för laget. Så båda delar spelar en viktig roll.
Kommentera

Bergius: Jag hörde ngt om att SK har fått en rejäl slant av SCA nu inför slutspelet, ligger det ngn sanning i det?
Kommentera

Suuune: Jasså... trevligt om det vore sånt... Men jag har inte hört något men den kan ju vara sant... Skulle vara kul iallafall
Kommentera

LingaN: Jag tog inte så allvarligt på det först när jag hörde det. Men nu när jag såg omröstningen så tänkte jag kanske om lite. Personen som berättade det för mig sa att SCA hade gått in med en rejäl slant till SK och att det skulle bli ruskigt billigt att åka på borta resor i slutspelet. Man kan väl bara hoppas att det stämmer. Om inte annat så kan väl Knylan och kompani få rödvita SCA-flaggor att stå och vifta med ; )
Kommentera

Suuune: Haahahah det skulle vara någonting det.Kul om det är sant iallafall
Kommentera

TIKA:
Jag tycker att SK borde satsa på en klubblokal i närheten av Arenan.
Varför inte ta över ungdomskansliets kontor när dom kommer att få ett nytt i Arenan?
Spöna om och installera en pelletskamin i källaren.
Kommentera

Per HApps: det går väl att undersöka hur det är på värdshuset dom visar ju även matcherna på c+ och ppv om jag inte missminner mig
Kommentera

Per HApps: Det finns många idéer och tankar. Just angående en riktigt bra lokal har det väl jobbats med i åratal nu.

Ungdomskansliet vore på många sätt klockrent.

Något som jag tycker saknades föregående säsong var en avslutningsfest. Vore såklart hur kul som helst med en sådan, bara den läggs i Sundsvall så och direkt efter säsongen så de flesta spelare finns kvar.

Men vill man komma någonstans med sina förslag så är det nog bättre att kontakta styrelsen än att spåna ur sig här. Bara en gissning.
Kommentera

JimmyH: Satsa på att höras och synas mer än någonsin!!!
Satsa mer på allt.

Detta blir förhoppningsvis ett historiskt slutspel.

Festen har knappt börjat.
Kommentera

dr dängroth:
Exact, alla i klacken bär blinkade små röda lampor, och blåser i julskyltningstutor vid bra eller dåligt läge.
Kommentera

« · 502837