Var det bara jag som reagerade på en nästan fastvuxen vaktmästare ?han var snubblande nära att få två minuter för "avsiktligt fördröjande av spel" J....a tur att man inte kunde sms-rösta på honom, eller otur ??
Nä, allvar nu:
Om man har ett arbeta som vaktmästare i detta sammanhang, måste man förstå vikten av sitt arbete, att vara så seg/långsam som han var när målburen skulle "borras om" förstår jag inte, jag skämdes där jag satt, för vem ? vet ej, men skämdes gjorde jag, (möjligtvis för att vara Timråbo).
Varför inte låta en utav vaktisarna sitta med knutna skriller under matchen och ha "jour", så när nånting måste borras så är han snabbt på plats och snabbt därifrån. Förutsatt att han kan åka naturligtvis... :)
Jag hade åxå den tanken, för dom verkar ju vara några stycken bakom plexit, så vaktmästare finns att tillgå, men å andra sidan, kaffebryggarn skall skötas, tv´n skall få sin del, så det kanske inte finns plats för någon "jourkille", eller tänk tanken nästa gång Sanny tacklar ut en plexiskiva, i så fall skall det bli kul och se "jourkillen" bambi på hal is. :)
azzkikr: Precis, dom har mycket annat att tänka på också där dom håller till backstage. Undra vad dom har för metod för att välja vem som ska ut på isen? För det verkar vara olika personer varje gång. Har dom en tjänstgöringslista dom går efter eller kanske en omgång sten-sax-påse.. Frågorna hopar sig!
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
J....a tur att man inte kunde sms-rösta på honom, eller otur ??
Nä, allvar nu:
Om man har ett arbeta som vaktmästare i detta sammanhang, måste man förstå vikten av sitt arbete, att vara så seg/långsam som han var när målburen skulle "borras om" förstår jag inte, jag skämdes där jag satt, för vem ? vet ej, men skämdes gjorde jag, (möjligtvis för att vara Timråbo).