TD: Coolt att han kommer tillbaka om än för en kort sejour. Men när det bara gäller 2 matcher hade jag nog hellre sett att Fagge eller Öhrling fått chansen att visa upp sig. Även om de är med för att se och lära iår så kan de ju inte enbart se...
Frella: Fagge har väl ganska snarlik kroppsvolym som Bosse även om det kanske skiljer några centimetrar och kilogram. Annars borde ju Habba ha sin "#32 Toresson" till förfogande... =)
GuRRa: Ja du har nog fattat rätt. För jag utgår från att Bosse kommer att få stå eftersom man lånar honom. Allt annat vore ju mkt märkligt. Så nu känns målvaktsbiten inte lika oroligt.
Gamle hjälten tillbaka i rödvitt! Jag minns när han stod på kryckor men spelade ändå, och vann gjorde vi! Blir ett stort nöje att gå på hockey på torsdag!
orion: Bosse Ahl känns överraskande - men välkommet. Finns det fler som inte hade väntat sig Bosse FenomenAHL som det första namnet i rekryteringsarbetet?
matsby: Knappast troligt. Varför skulle det komma folk för att se på det fortsatta lidandets förfall ner i kvalserien? Näää de som kommer är de närmast sörjande alltså de dryga 5000.
Ps. Låt Bosse åka i den egna bussfilen ut till arenan, Bosse for president!
"Niklas Rubin är klar för Kärpät. Foto: Tomi Hänninen/Bildbyrån Kärpät meddelar via sin hemsida att den tidigare SHL-målvakten Niklas Rubin skrivit på ett 1+1-årskontrakt med klubben.