1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 594930 inlägg · 6213 ämnen

Välkomen Bosse Ahl

Välkomen Bosse Ahl
En kär gammal idol is back in Town Bosse våran gamla hjälte

Sv: Välkomen Bosse Ahl
TD: Coolt att han kommer tillbaka om än för en kort sejour. Men när det bara gäller 2 matcher hade jag nog hellre sett att Fagge eller Öhrling fått chansen att visa upp sig. Även om de är med för att se och lära iår så kan de ju inte enbart se...

TD: Också bifogar vi alltid länk till det vi relaterar till... =)

Knylan: Undrar om det blir till att specialbeställa en tröja till Bosse då han är så pass liten jämfört med de målvakter vi har... =)

HV, Sveriges snällaste lag? Vi lånar ut spelare till alla klubbar, passa på, ni kanske kan få ha Davidsson några matcher om ni ber snällt? ;)

(För närvarande spelare utlånade till Oskarhamn, Västerås, Troja och Södertälje)

Frella: Fagge har väl ganska snarlik kroppsvolym som Bosse även om det kanske skiljer några centimetrar och kilogram. Annars borde ju Habba ha sin "#32 Toresson" till förfogande... =)

Har jag fattat det här rätt?????.

Ska Bosse Ahl vakta kassen för Timrå IK dom två följande matcherna??

GuRRa: Ja du har nog fattat rätt. För jag utgår från att Bosse kommer att få stå eftersom man lånar honom. Allt annat vore ju mkt märkligt. Så nu känns målvaktsbiten inte lika oroligt.

Wunderbaum!

Gamle hjälten tillbaka i rödvitt! Jag minns när han stod på kryckor men spelade ändå, och vann gjorde vi!
Blir ett stort nöje att gå på hockey på torsdag!

Välkommen, som sagt!

orion: Den matchen glömmer man inte, mot MoDo va? Tror vi vann med 4-0. Har den på band hemma.

Bergius: Grattis! Det är mycket man borde ha på band.
Lulematchen på torsdag...kanske?

Hmm, hoppas han fortfarande håller. 18 matcher på 2 säsonger med en räddningsprocent på över 90 %.

260kg kärlek: Enligt Timrå IK:s hemsida ska han spela mot Luleå på lördag. Behövs inte ens promille för att vinna den matchen, med eller utan kryckor!

orion: Bosse Ahl känns överraskande - men välkommet.
Finns det fler som inte hade väntat sig Bosse FenomenAHL som det första namnet i rekryteringsarbetet?

Velkåmmen FenomenAhl!

Rolig läsning...

mike:
då kanske det blir bra med folk på torsdag :-D

matsby: Knappast troligt. Varför skulle det komma folk för att se på det fortsatta lidandets förfall ner i kvalserien? Näää de som kommer är de närmast sörjande alltså de dryga 5000.

Ps. Låt Bosse åka i den egna bussfilen ut till arenan, Bosse for president!

mike:
det är iallafall fler sörjande än i fjol *s*

matsby: Åhh fan, är det så pass!

mike: Lid i natt! Bra ångest bok! :))

Tycker mig märka mer tendens till desperation o hög ångest nuförtiden härinne :))

orion: matchen mot luleå är annars på torsdag.

« · 317449