Tragiskt med Warg. Idag hoppas jag på retroaktivt superflyt, tycker verkligen vi har skrapat ihop till det nu för resten av säsongen. Nä, nu lite käk o sen bilen upp till Dynghålet!
shinzawai: DetSå bara för att han spelade bytet efter so var det okej att bentackla honom eller. För övrigt borde Krizan få en oscar för alla snygga fall!
Manderville: Då frågar jag dig; är det OK med klubbor i halsen om vederbörande överdriver skadan? I så fall borde inte Skröder fått matchstraff i match 1 med tanke på hur mycket Sanny överdrev.
Krizan överdrev helt klart den situationen, men det är klart, jag är ju så enögd och erkänner aldrig mitt lags snedsteg.
shinzawai: PS Vet att du hävdar att han blir slashad på vänster arm men om du ser TV bilderna syns det att slashingen tar på höger arm. Dvs samma som han sedan kyler ner. DS
Maggan: Du har så rätt, och det låter så klart enögt. Men, de upprör mig mest och därför minns jag dem mest, inga konstigheter med det. Däremot ser du mig inte skriva att det BARA är mitt lag som drabbas.
Under en genomsnittlig match hör man mig bli duktigt förbannad på domaren om han gör en dålig bedömning som gynnar Modo också, men det kanske är svårt att förstå.
Hahl: Vet du hur barnsligt det är att hellre trolla än att ta en seriös diskussion? Lillebror!
Fuck. Utan Warg blir det så klart löjligt jobbigt att vinna i afton. Som någon sa: be Harald plocka bort Sundström och Svartvadet. Jävla helvetes skitsatan. Dags för första icke-uddamålssegern? Tips 4-1 till Modo. Grattis, grattis.
Russian rocket: Mopsa lagom, vill du abonnera på en massa in-yo-face efter matchen ikväll eller?
Birger: Är inte du för rutinerad för att ge upp bara för att en spelare (om än viktig) faller bort? Vad gäller hockey går det ofta att se kortvariga och ibland långvariga formtoppar om en stjärnspelare faller bort, du minns väl vad som hände när Z försvann?
Ambroo: Få vaddå, gnäll, ovett och obcena antydningar?
Ert vinnande eller icke har inte att göra med Wargs medverkan. Jag tror snarare att det finns möjligheter till ÄNNU bättre inställning i Timrålägret iom hans skada.
Men men, jag vill inte ta ifrån dig ännu en ursäkt att grina.
shinzawai: "Ert vinnande eller icke har inte att göra med Wargs medverkan. Jag tror snarare att det finns möjligheter till ÄNNU bättre inställning i Timrålägret iom hans skada."
Antingen så skojar du med oss när du säger sådär, eller så vet du inte alls vad du pratar om. Timrås två förluster har ju inte haft med spelarnas inställning att göra, inte en chans. Möjligtvis att man kom ut lite väl mycket på hälarna nu senast och släppte till 0-2 väl enkelt, men i övrigt så har det väl varit så mycket kamp det går att önska i alla matcher. Nej, det är väl snarare enbart tillfälligheter som avgjort åt båda håll.
Visst kommer det märkas att Warg saknas, räkna med det. Inte så att förlusten är given på förhand, det är inte så jag menar. Det lär dock bli svårare att spela det spel vi vill göra med den enda kedja vi har som lyckats producera någorlunda såhär långt. Där var Warg en nyckelspelare och det tappet lär såklart märkas.
shinzawai: Jag vet faktiskt inte. Kanske för att ytterligare förtydliga hur fel du är ute? Men du får förstås gärna förklara för mig en gång till hur du tänker.
shinzawai: Jag är övertygad om att jag personligen, lika lite som Timrås spelare, letar efter saker att skylla på i det här läget. Vad ska man skylla de två förlusterna på annat än att man haft marginalerna emot sig menar du. Man vann väl den första matchen tack vare att man hade lite medflyt för en gångs skull. Har du nåt bra förslag, du som "tänkt" igenom allting så bra?
Shadar Logoth: Oj förlåt, jag måste ha missat att Timrås gästbok är ett slutet sällskap där man bara har tillträde om man tycker att Ö-vik betår av inavlade cykloper som spelar ful psykopathockey med uppsåt att skada, lemlästa och avrätta.
Att vara så fientlig mot någon som tycker något annat än en själv finns det många mindre smickrande ord för.
shinzawai: Jag menar bara att med lagets förste- och andrecenter borta, och två yttrar som vikarierande centrar så är det rätt kassa förutsättningar. Som du kanske märkt har det varit tre ytterst jämna tillställningar de här lagen emellan. Så jämna att en frånvaro av lagets vikarierande förstecenter förmodligen viker pendeln i allt för stor modolidisk favör.
shinzawai: Vi behöver Warg eftersom modokillarcentrar uppenbarligen inte vill skada just honom o vi inte heller behöver fler skador..då har vi ju efter matchen iallafall honom helt intakt !
Så kom igen våran Warg! (än så länge)...nu är det slutspel...
Nä, nu lite käk o sen bilen upp till Dynghålet!
Nu är det krig!