1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

592567 inlägg · 6217 ämnen

Var är Wargen?

« · 853616 · » Till forumet

Sv: Var är Wargen?
Tragiskt med Warg. Idag hoppas jag på retroaktivt superflyt, tycker verkligen vi har skrapat ihop till det nu för resten av säsongen.
Nä, nu lite käk o sen bilen upp till Dynghålet!

Nu är det krig!
Kommentera

Manderville: Knätackling? Var det den Hedström behövde båren för? Nää det kan det inte ha varit, han spelade ju bytet efter gråtattacken.
Kommentera

Ledsen för att jag säknte nivån till domargnäll i gästboken. Det var inte meningen.
Kommentera

shinzawai: Var du där eller såg du på TV? Maggan frågade.
Kommentera

shinzawai: Du och Wayne Gresky måste vara det enögda som vandrar på denna jord... Snacka om brist på perpektiv och objektivitet.
Kommentera

Rooster23: He he...du startade en lavin.
Kommentera

Rooster23: Först där, sen TV. Ledsen för att jag missade att svara, jag hade fullt upp att tvätta Ambroos mun med Ajax i vår gästbok.
Kommentera

Tycho: Haha, "okej".
Kommentera

shinzawai: DetSå bara för att han spelade bytet efter so var det okej att bentackla honom eller.
För övrigt borde Krizan få en oscar för alla snygga fall!
Kommentera

Manderville: Då frågar jag dig; är det OK med klubbor i halsen om vederbörande överdriver skadan? I så fall borde inte Skröder fått matchstraff i match 1 med tanke på hur mycket Sanny överdrev.

Krizan överdrev helt klart den situationen, men det är klart, jag är ju så enögd och erkänner aldrig mitt lags snedsteg.
Kommentera

shinzawai:
PS
Vet att du hävdar att han blir slashad på vänster arm men om du ser TV bilderna syns det att slashingen tar på höger arm. Dvs samma som han sedan kyler ner.
DS
Kommentera

shinzawai: Där sa du en sanning för en gång skull: "..... men det är klart, jag är ju så enögd och erkänner aldrig mitt lags snedsteg".

Måste vara skönt att få tala sanning nån gång, va?!
Kommentera

shinzawai: Tyckte bara att det var lite lustigt att du bara nämner de utvisningar som Timrå skulle ha åkt på. Eller uppfattade jag dig fel där?
Kommentera

Maggan: Du har så rätt, och det låter så klart enögt. Men, de upprör mig mest och därför minns jag dem mest, inga konstigheter med det. Däremot ser du mig inte skriva att det BARA är mitt lag som drabbas.

Under en genomsnittlig match hör man mig bli duktigt förbannad på domaren om han gör en dålig bedömning som gynnar Modo också, men det kanske är svårt att förstå.

Hahl: Vet du hur barnsligt det är att hellre trolla än att ta en seriös diskussion? Lillebror!
Kommentera

shinzawai: Försvinn!
Kommentera

Fuck. Utan Warg blir det så klart löjligt jobbigt att vinna i afton. Som någon sa: be Harald plocka bort Sundström och Svartvadet.
Jävla helvetes skitsatan. Dags för första icke-uddamålssegern? Tips 4-1 till Modo. Grattis, grattis.
Kommentera

Bragd-Birger: Vilket jävla tips!

1 - 4 ska det ju vara.

Fan nu kör vi över dom här jävla grisarna!

Jonte stänker 3 ikväll...och en ribba ut som slutligen fastnar i shinzawais stora trut!
Kommentera

Russian rocket: Nu MÅSTE väl Ryno få chansen.Varför får inte han spela kan man ju fundera över.
Kommentera

Realist: Han spelar.
Kommentera

Russian rocket: Mopsa lagom, vill du abonnera på en massa in-yo-face efter matchen ikväll eller?

Birger: Är inte du för rutinerad för att ge upp bara för att en spelare (om än viktig) faller bort? Vad gäller hockey går det ofta att se kortvariga och ibland långvariga formtoppar om en stjärnspelare faller bort, du minns väl vad som hände när Z försvann?
Kommentera

Ambroo: Är du säker?Källa?.Personligen tycker jag han borde vara given i en 2a el 3e femma
Kommentera

shinzawai: Du kan få en hel massa av mig nu och på en gång... Vinner vi ikväll så är det en bragd, men jag förstår att du har svårt att fatta det.
Kommentera

Vet inte om det sagts men, Warg spelar inte

Se länk
Kommentera

Ambroo: Få vaddå, gnäll, ovett och obcena antydningar?

Ert vinnande eller icke har inte att göra med Wargs medverkan. Jag tror snarare att det finns möjligheter till ÄNNU bättre inställning i Timrålägret iom hans skada.

Men men, jag vill inte ta ifrån dig ännu en ursäkt att grina.
Kommentera

shinzawai: Det kom från rätt käft... Knip igen och kom igen ikväll istället.
Kommentera

shinzawai: Varför är du på Timrå IK´s hockeysnack....?
Kommentera

shinzawai: "Ert vinnande eller icke har inte att göra med Wargs medverkan. Jag tror snarare att det finns möjligheter till ÄNNU bättre inställning i Timrålägret iom hans skada."

Antingen så skojar du med oss när du säger sådär, eller så vet du inte alls vad du pratar om. Timrås två förluster har ju inte haft med spelarnas inställning att göra, inte en chans. Möjligtvis att man kom ut lite väl mycket på hälarna nu senast och släppte till 0-2 väl enkelt, men i övrigt så har det väl varit så mycket kamp det går att önska i alla matcher. Nej, det är väl snarare enbart tillfälligheter som avgjort åt båda håll.

Visst kommer det märkas att Warg saknas, räkna med det. Inte så att förlusten är given på förhand, det är inte så jag menar. Det lär dock bli svårare att spela det spel vi vill göra med den enda kedja vi har som lyckats producera någorlunda såhär långt. Där var Warg en nyckelspelare och det tappet lär såklart märkas.
Kommentera

Dream Team: Varför tror du jag använder versaler när jag skrev ÄNNU bättre inställning? Om du får gissa?

Äh jag ger upp. Ni är ungefär som nysvenskarna i det här klippet:

www.youtube.com/watch?v=ugiBP47MKrU
Kommentera

yaqop: Undrar om Andersson mörkar ?
Kommentera

shinzawai: Jag vet faktiskt inte. Kanske för att ytterligare förtydliga hur fel du är ute? Men du får förstås gärna förklara för mig en gång till hur du tänker.
Kommentera

shinzawai: Har du ramlat från HK bron när du var liten?

Herregud!!
Kommentera

Dream Team: Fel jag tänker? Jag tänker i alla fall.

Warg till spel? Vad ska ni då skylla på?

www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1019956,00.html
Kommentera

shinzawai: Äh, fläskkäft! Den där artikeln postades innan det skrevs om läget i DB...
Kommentera

shinzawai: Jag ställer frågan igen....du kan få fundera tills i morgon om du tycker att den är svår.

Varför är du på Timrå IK´s Hockeysnack...?
Kommentera

shinzawai: Jag är övertygad om att jag personligen, lika lite som Timrås spelare, letar efter saker att skylla på i det här läget. Vad ska man skylla de två förlusterna på annat än att man haft marginalerna emot sig menar du. Man vann väl den första matchen tack vare att man hade lite medflyt för en gångs skull. Har du nåt bra förslag, du som "tänkt" igenom allting så bra?
Kommentera

Shadar Logoth: Oj förlåt, jag måste ha missat att Timrås gästbok är ett slutet sällskap där man bara har tillträde om man tycker att Ö-vik betår av inavlade cykloper som spelar ful psykopathockey med uppsåt att skada, lemlästa och avrätta.

Att vara så fientlig mot någon som tycker något annat än en själv finns det många mindre smickrande ord för.
Kommentera

Dream Team: Om det bara handlar om medlut, vad ska ni då med Wargen till?

Jag säger som Hellge; kom igen nu, det är slutspel!
Kommentera

shinhiss: Du verkar i stöten!
Kommentera

shinzawai: Du kan det där med att vrida och vända på saker. Hobbyknarkare brukar kunna just dessa grejer...
Kommentera

shinzawai: Jag menar bara att med lagets förste- och andrecenter borta, och två yttrar som vikarierande centrar så är det rätt kassa förutsättningar.
Som du kanske märkt har det varit tre ytterst jämna tillställningar de här lagen emellan. Så jämna att en frånvaro av lagets vikarierande förstecenter förmodligen viker pendeln i allt för stor modolidisk favör.
Kommentera

shinzawai: Se dig i spegeln pojk...
Kommentera

shinzawai: Nä, precis vad ska vi med Wargen till. Vad ska ni med Krizan till? Eller Enström, Sundström och Svartvadet? Ställ över allihop.
Kommentera

Herminator: Oh vi ska skicka bilder på varandra?

joshinthecity.files.wordpress.com/2006/08/you-might-be-a-redneck.jpg

Ambroo: Lärde du dig det i rännstenen?

Nu drar jag till Dövik och ansluter till Kollektivet Cyklopen och buar ut Timrå i 60 minuter. Hejdå! :)
Kommentera

Bragd-Birger: Vi försökte den en gång, media blev galna, så tyvärr.
Kommentera

shinzawai: Har du några fler bilder från din senaste semester... He he
Kommentera

shinzawai: Vadå rännstenen? Du vet väl hur det är med förnekelsen oss emellan också...broder!

Du är redan saknad, hitta venen!
Kommentera

shinzawai: Du skev en massa skit man du missade frågan...den var tydlig för svår ändå.

Sov på saken eller fråga någon vuxen så kanske de kan förklara för dig.
Kommentera

shinzawai: Hörru pajjas!! Det är ingen idé att du är stöddig via HS.
Det kan jag lova dig att du inte har någonting för.
Kommentera

shinzawai: Vi behöver Warg eftersom modokillarcentrar uppenbarligen inte vill skada just honom o vi inte heller behöver fler skador..då har vi ju efter matchen iallafall honom helt intakt !

Så kom igen våran Warg! (än så länge)...nu är det slutspel...
Kommentera

« · 853616 · »