Bergius: Hm dumt men du har säkert en poäng i vad du säger...Är ju egentligen inte pinsamt själva grejjen kanske att stå där, men blir ju säkert pinsamt då man själv bara står där o gastar o hejjar o inte får något gensvar på det...
Många resonerar ju som så att det finns en klack av en anledning. Därför kan jag sitta här och låta de andra sköta det verbala hejandet. Det tror iaf jag...
Ann: Jo, nog tror jag att det skulle få gensvar. Problemet är att ingen törs börja och allt bli tillknäppt. "Strimlorna" vart tog dom vägen ? Ge dom varsin megafon istället för dammvipperna. Så skall ni se att det blir fart i hallen, det blir ju dessutom som en tävling mellan sektionerna vilken som kan överrösta dom andra sektionerna.
Som jag också sagt tidigare. Ställ en trummslagar på östra också. Det kanske skulle räcka ? Ni vet ju själv, ingen trumslagare i klacken blir ju den j..t tyst också
Intervju med Kenta eller Micke.A angående status i truppen, vi vet alla vilka som är skadade, har varit skadade en tid, men får inte veta ett skit angående rehabiliteringen. Timo.P ???????????? Lill Nyllet? hört talas om flera spelare som brutit fingret men kan spela med specialskydd, ligger det något mer bakom? Wennerberg? hur går det? Robban? är det diskbråck och blir det operation och säsongen över eller? Kalle K? dags att lösa ut kalle från kontraktet kanske.. Magnus Nilssons ljumske då? samma problem som timo eller?
Tycker att Timrå IK skulle vara mer öppna angående detta.. Inför match? klockan är 13.36 och vi vet inte officielt ifrån Timrå ännu vilka som kan spela ikväll, men jag antar att kenta kör med sin utmärkta coaching sen tidigare med Moe och Österholm på bänken, ja och någon till då så dom andra får bli överkörda på grund av spel med tre femmor.
TIKbiff: Hörde om att Nyllets brutna finger..(obs har bara hört rykten) Att de på Sundsvalls Sjukhus lagt det fel så han hade blitt tvungen att göra om alltihopa...
TIKbiff: Har för mej jag läste nåt här förra veckan om någon som pratat med Robban(tror det var BoBly) o han hade fått uppfattnigen att det inte skulle ta alltför lång tid innan Robban skulle vara tillbaka...
Dallas: Precis det jag hörde! Vad skönt att något är sant av det man hör. Fast i detta fallet kanske varit bättre om de på sundsvall hade gjort rätt på en gång och att det om Umeå varit bull-shit...
Jen: Det är ju det här jag menar "jag har hört att det sket sig med operationen" Det enda vi får veta om vårat hockeylag är sånt som ryktas blan oss supportrar , Timrå IK själva skiter totalt att prata med oss fans och sponsorer m.m Dom kör sitt eget race, vi supportrar och sponsorer skulle kanske också göra det, då skulle det nog bli fart på styrelse och hemsida.