1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590301 inlägg · 6216 ämnen

Vart var Kapanen i går?

« · 383039 · » Till forumet

Sv: Vart var Kapanen i går?
Red Rocker: Jag tror han är på väg till FBK denna vecka....
Kommentera

Hur spelade CH då ?
Var han bra eller dålig ?
Kommentera

Rinken:
vem är på väg dit?????
Kommentera

Steffe: Han är bättre än Fredrik Andersson. Han är nog den bästa andremålvakt vi haft någonsin typ.
Kommentera

JimmyH: Tyckte inte att han hade jättemycket att göra. Var mest skott utifrån. När det istället kom skott från närmre håll släppte han farliga returer. Tror inte att t.ex Fagge skulle gjort bort sig igår. Visst han räddade ett friläge och ett skott från nära håll. Och var fullt godkänd. Man ska varken döma ut honom eller höja honom till skyarna efter 2 matcher. Men en bra 2a målis verkar det vara iaf.
Kommentera

stene: Enligt gällande rykten jobbar FBK på att knyta Kapanen till sig eftersom han inte gillar läget med att TIK värvade Hirsch. I utbyte kan TIK få tillbaka Lindman som vill tillbaka till Timrå.
Kommentera

Rinken: Eller hur....
Kommentera

Rinken: Allvar?? Det får ju inte hända.. katastrof ju. SKulle kunna slänga corey i ett dike nånstans om det innebar att ha kvar kimmo.
Kommentera

Rinken: Och FBK är ju riktigt heta nu....
Kommentera

JimmyH: ja du. Är detta sanning så har Nubben gjort världens grövsta tjänstefel genom att värva hit Corey. Jag hoppas innerligt att detta slutar bara med spekulationer. Men Loben är en riktig rinkräv..
Kommentera

wesse:
vad var det Glennert sa om skitmatcher? :)
Kommentera

Rinken: Att byta Kimmo Kapanen mot Martin Lindman skulle inte ens Lindmans mamma göra.
Kommentera

JimmyH: Ja jag håller med dig! Men jag skulle inte bli förvånad!
Kommentera

Rinken: Kapanen har väl 1 år kvar eller är det 2? Lindman har väl 1 år kvar hos FBK, Hirsch lämnar laget efter man spelat klart...varför skulle Kapanen lämna?
Kommentera

Lindman får hemskt gärna stanna i FBK. Har hört att han och Loob gillar att dricka rödvin tillsammans.....
Nej, låt han stanna i oslagbara FBK.
Kommentera

Hur va matchen igår?
Man va ju tyvärr i sthlm då...
Kommentera

Rinken: Det skulle nog ALLA bli här, utom du....
Kommentera

heart: aftonbladet.se expressen.se st.nu dagbladet.nu tikare.se timraik.nu

Testa dessa sidor där har du finns matchreferat. Om inte kan du alltid bläddra här i gästboken så finner du nog kommentarer ska du se.
Kommentera

Frella: Tror du FBK bryr sig om det. Om spelaren inte vill vara kvar i en klubb, tror du då att han jobbar för sitt yttersta för klubben?
Kommentera

Rinken: Finns väl ingen som är så duktig att påpeka att han trivs utmärkt i Timrå som Kimmo Kapanen. Han är fortfarande odiskutabel första målvakt.
Kommentera

Rinken: Hmm...får se om jag fattat saken rätt. Kapanen är alltså sur över att man värvat en andremålvakt som står när Kapanen är sjuk/skadad? Låter rimligt. Otroligt att han inte dragit redan när man tänker på det.
Kommentera

Bragd-Birger: Låter lite knäppt. Det är ju bara rykten trots allt.
Kommentera

Red Rocker: Jag tror att han var förkyld....
Vi behövde honom i går...
Kommentera

Linda87: Ja, Hirsh gjorde ju verkligen bort sig...

Kapanen är ju känd för att vara bra på straffar också.. NOT!
Kommentera

Bragd-Birger: Om jag inte är felunderättad , så har Kapanen magsjuka.
Kommentera

Helg Ernest:
Febersjuk står det i allas våran egna Expressen..
Kommentera

gud: Du vet väll att om man har potensproblem skall man rulla in han i Expressen, - För där står all skit ( c :
Kommentera

Helg Ernest:
är det en koppling till magsjukan...??"För där står all skit" ;0)
Kommentera

FBK:s hemsida nedstängd....
Kommentera

Linda87: CH gjorde en verkligt bra match igår. Bra klubbteknik och bra uppspel, där har Kimmo lite att lära av men Kimmo är och kommer att vara Timrås förstamålis även nästa säsong.

Det där med att Kimmo ska till FBK måste vara helt taget i luften av nå´n som vill börja spekulera i nå´t som inte har ett endaste dugg med verkligheten att göra.
Kommentera

Rinken: Och???
Kommentera

epa: Jag har min slutsats du får dra din egen slutsats.
Kommentera

Rinken: Att det är problem med servern?
Kommentera

Helg Ernest: hoppas att han blir frisk snart då....
Kommentera

epa: jo jag tycker att det låter väldigt konstigt....
Kommentera

Förbaskat skitsnack kring att vi behövde Kapanen igår. Hirsch visade mer än väl att han är en fullgod ersättare.
Kommentera

auricom: Håller med dig fullt ut.
Kommentera

auricom: Observera att mitt föregående inlägg i den debatten var med kraftig ironi. Tyvärr så är det inte alla som begriper detta vad det verkar...
Hirsch visade med eftertryck att han har vad som krävs. Riktigt sabilt agerande igår!

Att på olyckskorpsmanér gnälla och säga att vi vunnit med Kapanen igår, det är blott ett bevis på att man inte förstår sig på hockey fullt ut....
Kommentera

Ironi är inte alltid så lätt att upptäcka i det skrivna ordet. För övrigt så var det fler som påpekade att "Vi saknade" kapanen igår... Det är att göra det för enkelt för sig...
Kommentera

Fick reda på matchen igår att Kimmo var febersjuk och att Manderville
vart skadad, ingen utvisning det skedde i andra perioden jag snackade med en kvinna som satt brevid mig som var mycket involverad i laget,
mer säger jag inte.
Kommentera

Dream Team: Det är ju aldrig fel med lite ironi....
Kommentera

TD: Vad är det du vill påtala?? Hur mycket du tror att du vet OM nåt som alla andra redan vetat hela dagen, eller att faktiskt bevisa att DU egentligen inte vet nånting..???
Kommentera

Dream Team:
TD var nog bara ironisk skulle jag tro.
Kommentera

Rinken: Hur var din slutats om FBK:s hemsida. Att den är omgjord eller?
Kommentera

Rinken: Kimmo har tre år kvar på kontraktet så Loob får nog pissa i kors med Nubben utanför Timråpuben om det ska bli nån övergång...

Hörde att Reine hade slutat knarkat... Mmm...
Kommentera

Ambroo: Ja, vi får väl hålla ögonen öppna utanför puben under torsdag kväll när FBK gästar Timrå.. =)
Kommentera

Dream Team: Jag tänker börja tälta utanför klockan 19 i kväll för att få bästa möjliga plats för skådespelet!
Kommentera

Ambroo: Ikväll? Kör du via satellit i tältet just nu, eller?? =)
Kommentera

Dream Team: Näe jag har en 47 meters skarvsladd kopplad till elskåpet nere vid alkisparken... Det är säkert, fråga Rinken!;)
Kommentera

Ambroo: Nähä? Det är ju samma skåp som jag kör med.. undrar om det blir överbelastat??
Kommentera

« · 383039 · »