Villervalla: Håller med. Blir bänken för Olofsson i ett slutspel om det skall fortsätta så här. Alla andra forwards och centrar står för nått i sitt spel som vi behöver i ett slutspel. Olofsson kommer få det tufft om det kommer in en till forward till truppen.
kulltorp: Olofsson, är han med ikväll? Totalt osynlig, tror han kan glida omkring, han måste lära sig kämpa för annars blir det inget, just nu platsar han i Sundsvall Hockey.
Andersson: Jag gillar inte det jag ser hos Olofsson tyvärr. Har nästan gett upp hoppet om att det ska bli ngt annat än en Boyce av honom. Inget ont om Boyce...men utvecklingen stannade ju av en aning från att ha varit en hyllad talang... Ser samma trend hos Olofsson..
Andersson: ja, Mora ett par klasser bättre. Modo är obegripligt vilse bakåt med enorma ytor för motståndare att mysa på. Såg ut som att hela laget imploderade mentalt efter 0-1 också. Som sagt: Modo ska nog vara jävligt nöjda om dom undviker kval neråt i år.
Det må kännas som att vi mött Väsby 15-20 gånger den här säsongen men det är faktiskt bara det fjärde, och förmodligen säsongens sista, möte lagen sinsemellan. Det gäller att passa på att njuta, nästa säsong kan det vara för sent.
Nej, ingen seger idag. Inga poäng. Jävligt surt. Ja, en del har svackor. Men det finns attityd. Det finns en riktning. Som Svensson säger efter matchen, det vore skönt med tre poäng på lördag, men ännu viktigare är prestationen.
Jag känner ingen större oro. Det här är mitt lag. Jag ser det.