Gorkyman: Jag har försvarat Wahlgren hittills, men det bytet tror jag skulle ge ett lyft. De två är ju varandras motsatser när det gäller tyngd och power. Jansson och Lindberg bäst så långt i TIK.
Synd vi inte kan stå upp bättre när vi har chansen att närma oss topplagen. Spelade bra där ett tag efter 1-1 men sedan direkt när VIK gör 2-1 blir det freddanhockeyn igen...
Förövrigt så är både Ante, Nubben o Freddan blind som ger Wahlgren istid.
Känslan är att det där målet var oer-HÖRT viktigt för momentum, jag fingrade på avstängningsknappen precis innan. Nu måste vi förvalta det här för helvete vad vi har svårt att ta oss in i skottsektorn på ett rejält sätt, det är inte ens nära att vi får med oss ett PP på hela perioden exempelvis. Madsen saknas. Nässén kommer vara oerhört viktig för det här laget framöver, otroliga clutch-egenskaper.
Knylan: Stor skillnad mot förra matchen tyvärr. Vi är inte lika påslagna. Blir nog torsk om inte laget tycker upp sig rejält i tredje. Hoppas man går ner rejält på folk.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·