Hahl Bundy 2.0: kommer ni ihåg den där korta perioden under tidigt 00-tal när spelare kunde bli utvisade för diving utan kvittning och då domare kunde ta beslut direkt på isen? Härliga tider.
bar mofftak: Inte förvånad att Västerås ligger där dom ligger i tabellen. Total avsaknad av spets, samtliga kedjor består av 3e kedjespelare. Trodde dock dom skulle komma ut hårdare ikväll. Har inget att göra i ett slutspel. Hoppas jag inte jinxar in ett baklängesmål nu bara.
Olle: Crosscheckingen på Lundin framför mål i PP:et gick inte av för hackor men ingenting blev det. Ont gjorde det oxå på Lundin. Vi måste lära oss att filma vi också...
bar mofftak: dom har ju gjort det här i två hela säsonger nu, motståndarna vet ju vad som ska hända. Visst gör dom mål men det skulle vara bra om det fanns några fler spelalternativ. Dom söker den där passen 4-5 gånger per pp.
Kolla! Västeråsaren kastar sig som en döende svan och får pp direkt. Gäller att haka på trenden om man ska få pp med såna här svaga domare.
Herreguuu vårt spel ä som bortblåst! Slarvigt å fantasilöst! Inge vilja å kuk! Dä ska va som om nä man vakna en tisdagmorgon å dä stå en avslagen grogg på nattusbordet!! Bar tä å sluk på stört!! Komm igen nu fö fan rabbuslingar!! Annars kann vi slå igen EON tidigt i år!!
Sputnik: Kommande upplägg är dock nått helt nytt. Jag är beredd att ställa frågan om vi så säkert gått upp säsongen 17/18 med detta upplägg. Minns vi hade svårt mot Oskarshamn med Hellkvist vid rodret och att jag var glad det blev Leksand som kom 2:a.
Mycket kan verkligen hända och hoppas vi har karaktärerna för att bära oss i slutspelet.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·