jå1: Junisen var riktigt bra, tror han blev utsedd till bästa spelare i Timrå ikväll. Mycket skoj och bra signal till våra lovande juniorer. Seger och fredagkväll, skål! 🍺
Västervik är ett bra lag. De ser nästan alltid påkopplade ut och det är ingen slump de släppt in näst minst mål i grundserien. Enda de saknar är den riktiga spetsen framåt.
Matsg: med allt påslaget så ska ju inte något av de lagen vara ett bekymmer att städa av. Säger något av "Stockholmslagen" för att slippa dödsresa till Tingsryd. Almtuna då om de tar sig förbi åttondelen.
Linkovich: hoppas verkligen att du har rätt. Annars är det katastrof. Alla som spelat och inte bara druckit bärs vet hur svårt det är att ställa om från att spela skit. Men Timrå 2021 är kanske något utöver det normala? Hoppas ✊🏻
SMÅLAND: Jo dä ä en fin pojk han Adam. Synn fö han att Snygg-Jacob ä stråe vassare... Men visst fan känns dä bra, nä två såna kanonkillar stå i vägen fö alla jävla fjösare som kom från både höge å vänste... Nu blire Sofiero 7,5 en karta elle nå... dä ä jö ändå freda! Ja men skål då! Fyllhönnar!!!!🍺
Viss , men bara viss .. risk finns ju att motståndarna i kvarten spelar tätt/tufft/tråkigt och ev . filmar också . Hur klarar vi det när vi spelat - ursäkta uttrycket - mellanmjölk i 10 omgångar ?
Jaa,faktiskt,blev världsmästare i innebandy -77 och har följt TIk sen sent 60-tal,så snacka inte med mig om laganda,det jag menar att så nära ett slutspel så tycker jag att spelet borde sitta bättre,skiter faktiskt i denna match på så vis,men om du har sett de sista 10 matcherna beror det knappast att vi varit klar som SHL lag,det funkar dåligt nu,sen kan vi kanske gnugga lite mer å bli bra till de tuffa matcherna längre fram,så jag hoppas att grabbarna är nedtränade/alt. tar de lugnt iom seriesegern.Sen har jag faktiskt höga krav på detta lag(och mig själv också)så ju bättre de lirar.ju mer stålar kommer det in,vi älskar ju Timrå och vill ha ett så bra lag som möjligt,om de nu går upp.Så knipa käften när det gäller dig kommer jag aldrig att göra,Däremot får jag dåliga vibbar om kunskapen när det gäller elitidrott när det gäller dina kommentarer. Du verkar gilla Elvis,bra nog,inget med hockey att göra dock.
TikShank: Jag kanske är dåligt påläst, men jag tror att första SM i innebandy spelades 1980, första landskampen 1985, och första VM 1996. Har lirat lite själv tidigare även om jag tyckte vanlig bandy var roligare...
Lub: Var det verkligen så? Tycker jag hör domaren nämna att man ska granska den tidigare situationen där Svensson är nära att avgöra. Videobedömning på offside får man väl inte göra ens? Aldrig varit med om det tidigare iaf.
Lub: Det gällde att spela innebandy länge konstant,tyvärr misslyckades vi att komma in i guiness rekordbok,då boken trycktes sent detta år och vi blev slagna med 11 timmar,vi spelade 122 timmar i sträck(Tisd.-Lörd) och gjorde över 10 000 mål,så inget riktigt VM.
9037: Snyggt och jämnt men, 12-0 vore bättre. Vi gjorde ju 11 mål i en match förra säsongen. Vi måste markera starkt och slå fjolårets rekord, annars kommer det in Nordkoreaner som tycker att det här laget misslyckats med säsongen.
TikShank: Ok, så mer av ett världsrekordsförsök. Coolt.
Åter till Timrå så känner jag mig lugn inför slutspelet, shit vi fick ju in en till forward (OJ) som kan spela om så krävs. Och Ohre som räddade två straffar! Lovar gott inför fortsättningen...
TikShank: Grattis! Själv spelade jag i Lockerud med Esa Karjalainen, Patrik Bodén, Jan Erik Vaara, Kejio Pollari mfl. 5 SM Guld. Själv fick jag bara ett... men vänner för livet!
Hahl Bundy 2.0: Jaa,innebandy var roligt som bara den,men innerst inne vare en sport för de som inte ville /kunde åka griller tyckte jag å nu äre Vm å elitserie å allt annat,tyckte vi i allafall,ibland kunde man se hockeylirare som lattjade med innebandy inför match på den tiden, å så tycker jag fortfarande om plastbandy,ingen riktig sport,men kul som f..n.
Mappe: Almtuna, Gurka eller Solna. Vi har 3 bra val inom bra avstånd och som vi normalt sett har lätt för. Semi mot Tälje vill jag ha efter kvarten. Sedan får man hoppas att griskatterna och burkölen kör slut på varandra
Ohre spelade bra igen! 🍺