Knylan: jag tillhör dem som gärna sitter på hockeyn, av flera anledningar den största är att jag kan komma relativt sent till matchen, detta ett måste för mig pga familj, jobb m.m Är dock ingen torris som håller käften under match utan lever mig in i den, känner att många gånger kan man bli utstirrad när man skriker under match på sittplats.
Desvärre så har du nog rätt i det du säger om sittplats,nu under slutspelet så är det nog många som inte fått tag i sittplats biljetter så då gäller det att ni i klacken är där väldigt tidigt för att få stå i hop.
Klacken gäller för dom som skriker, man ska inte ställa sig i klacken och hålla käften, vilket många haft en benägenhet till att göra. Då kan man ställa sig på Östra eller nått.
Jag fruktar över att många som vanligtvis har sittplats inte får det nu, och ställer sig i klacken. Då många av dem som har sittplats inte direkt känner för att bjuda på sig själv så finns risken att dom som står i klacken vanligtvis inte får plats, och då kommer klacken att vara värdelös. Observera att jag absolut inte har något emot dom som sitter på sittplats.
Klacken måste vara jävligt bra i slutspelet, bättre än den någonsin varit. Hur detta ska bli verklighet vet jag inte, men på något sätt borde det gå att stöta bort dom som ställer sig i klacken och inte skriker. Alltså att dom kan ställa sig längre bort på Västra eller Södra eller vad fan läktaren egentligen heter.
Klacken måste samlas, inte bli så utspridd, då uteblir det riktig trycket.
Timrå Isstadion ska bli ett fett jävla inferno i slutspelet!
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·
hehe..min fru vet inte skillnad mellan hockey och fotboll,,totalt ointresse, har precis talat om för henne vad som gäller nästa vecka.
man är borta lördag, måndag och fredag..
Får nog köpa med en blomkvast hem :-)