1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590579 inlägg · 6217 ämnen

Växjö Lakers HC - Timrå IK 2024-11-28

« · 2778354 Till forumet

Växjö Lakers HC - Timrå IK 2024-11-28
Vi gratulerar LHC till en efterlängtad bortatrea i tisdags, den andra för säsongen och första på nästan två månader.

Med tanke på hur det såg ut i tisdags så verkar vi vara på ett givmilt humör just nu. Tur då att Växjö kommer från fyra raka nollpoängare…
Kommentera

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2024-11-28
Knylan: Vi komm ladd tä tusen ifrån Schablaset i Sydkraft i tissdass!!
Viktiga pinnar på spel!!
Vi spel bäddre borda än hemma!!
Nä landa plane så man kann häls domm välkomna dä ida mä en fanfar å vargtass 🙄
Låt dä rinna lätt ida rabbuslingar så schövla vi över Jönsson ikväll!!!🥳🥳🥳💪💪💪
Vi ses eller? 😳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Kommentera

Knylan: Ja och oroväckande nog så har Väcksjö 4 raka förluster och vi vet ju alla vilket lag som brukar vara vänliga nog att hjälpa till vända sådana trender
Kommentera

SMÅLAND: Fräls oss, vinn! Halleluja.
Kommentera

JanneH: Tryckfelsnisse igång igen?
Fick notis att Timrå sänder live på Youtube. Men när man klickar på länken så står det att den är borttagen.

Skönt iofs. Man satt ju med lite oro att det skulle vara nått med ekonomin eller dylikt. 😬
Kommentera

Sputnik1: Ja hitt en tabell menn vart ä vi??🙄🤔
Kommentera

Sputnik1: Fick samma tanke. Såg dåliga nyheter framför mig, livet som timråit 😅 men när jag gick in i liven var det film rakt in i knävecken på nån, så förmodligen bara ett feltryck.
Kommentera

Sputnik1: "Videon" var på dryga minuten och innehöll inget som helst av värde.
Jag förstår inte vad det är för syfte att lägga ut en sån video på en officiell kanal även om man har för avsikt att plocka ner den direkt. Men som sagt, ni missade absolut ingenting.
Kommentera

Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Kommentera

Angående avstängningarna

Under de senaste dagarna har flertalet av våra supportrar blivit delgivna tillträdesförbud till våra matcher.
Med anledning av detta vill Timrå IK skicka ett förtydligande.
Vår supporterkultur och våra trogna supportrar är en mycket viktig del av Timrå IK och vi värdesätter den passion och engagemang som de bidrar med varje match.

De beslut om avstängningar som fattats är så kallade tillträdesförbud. Dessa beslut fattas av åklagare och Timrå IK har ingen roll i beslutsfattandet. Timrå IK kan inte heller påverka fattade beslut. Den enda möjligheten att försöka få till en ändring är att de som besluten omfattar begär omprövning. För att förtydliga så har Timrå IK ingen roll i besluten och saknar vidare all möjlighet att påverka desamma.
Kommentera

Rip Kirby: Ur led är tiden… Var är Puck-CP, eller vad han nu kallar sig?…. Ni vet den dryge Växjöindividen, som alltid försöker vara rolig när det är matchdag. Har hans frånvaro med tabellplaceringarna för våra lag att göra? Eller han han fokus på innebandy eller något annat viktigt idag tro….
Kommentera

Mappe: Öster gick väl upp i högsta serien i fjollboll. Han firar väl än!
Kommentera

Gooode: Helt underbart att nu kanske man kan ta med sig barnen och se på hockey utan att behöva bekymra sig om vad som händer och vad som skriks.
Kanske, vi får se.
Vet flera familjer som kommer att gå och se på hockey igen.
Kommentera

TIK_TIK: Grattis då får man säga, till er som bara vill se hockey.
Hockey ska inte ses, det ska fan i mig upplevas! Med allt vad det innebär, svordomar och ”hat” men framförallt känslor. Ta ditt ansvar som förälder istället och förklara det för dina barn. Jag lovar, dom förstår om man förklarar och ”att idag är det hockey och då kommer pappa kanske skrika lite” och dom blir inte förstörda av att höra svordomar. Eller så är jag bara en guldpappa som lyckats under samma förutsättningar.

Men ha så kul i pysselhörnan.
Kommentera

Captain Crash: Förklara grova ord även könsord, för barnen att det är tillåtet i vissa lägen. Har jag aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Jag vill ha barn som kan uttala sig och skrika sig hes utan horribla haranger.
Kommentera

Niklas Edin: Det förklarar saken. No harm done. Tack ändå för förklaringen.

Btw, fortsätt med era helt excellenta matchavsnitt. Nästan oavsett hur matcherna slutar går man och hör mantrat för egen del: "go after the first goal and bring the energy", "thinking-cap on", "D", "compete-level", "over there", "defend, defend, defend!"

Verkligen to die for!
Kommentera

« · 2778354