Jobbat klart för dagen, solen skiner ute, härlig höstdag.!! En skruvmejsel i ett ölstop, Bara ladda inför en spännande match mot Lakers. Jag tror på vinst igen!! Cheers bröder.
superfalle: Vad har ni för pengar att röra er med då? Har inte externa finansiärer gått in för att öka upp betalningsförmågan eller är jag ute och cyklar igen?
Johnny Bravo: du och jag, Johnny-boy. Själv ska jag nog ge mig på fulspriten med cola och spisa 'Final Cut' på obscent hög volym. Löjligt underskattad platta!
Timrå Icon: Kan ligga nåt i att det handlar om big money! Sen är ju han Örebro:are i grunden, så lite laghjärta ligger bakom hans beslut att falla tillbaka en division.
Gillar hans attityd iaf, även om jag vet att det är bakåt vi ska prioritera i nuläget. Drömma sig bort är bara nyttigt för själen! =)
fredriko74: En till brunkare . Vore bra att ha nån som kan göra mål också . Som de är nu så behöver pucken ligga på mållinjen och inte en målvakt i närheten för att de ska bli mål
fredriko74: No shit? Förmodligen betalar de honom betydligt mer än något elitserielag skulle göra. Förutom möjligen våra enögda kombatanter bortom Skuleskogen då
John K: Tror som du, imorn vinner vi. Nu har vi spelat en match mot Växjö, vi har stångat oss blodiga mot deras köttmur i 60 minuter. Håller vi oss från utvisningsbåset (som vi varit duktiga med på senaste tiden) så bör vi ha goda chanser till tre poäng.