John K: Tror som du, imorn vinner vi. Nu har vi spelat en match mot Växjö, vi har stångat oss blodiga mot deras köttmur i 60 minuter. Håller vi oss från utvisningsbåset (som vi varit duktiga med på senaste tiden) så bör vi ha goda chanser till tre poäng.
fredriko74: No shit? Förmodligen betalar de honom betydligt mer än något elitserielag skulle göra. Förutom möjligen våra enögda kombatanter bortom Skuleskogen då
fredriko74: En till brunkare . Vore bra att ha nån som kan göra mål också . Som de är nu så behöver pucken ligga på mållinjen och inte en målvakt i närheten för att de ska bli mål
Timrå Icon: Kan ligga nåt i att det handlar om big money! Sen är ju han Örebro:are i grunden, så lite laghjärta ligger bakom hans beslut att falla tillbaka en division.
Gillar hans attityd iaf, även om jag vet att det är bakåt vi ska prioritera i nuläget. Drömma sig bort är bara nyttigt för själen! =)
Johnny Bravo: du och jag, Johnny-boy. Själv ska jag nog ge mig på fulspriten med cola och spisa 'Final Cut' på obscent hög volym. Löjligt underskattad platta!
superfalle: Vad har ni för pengar att röra er med då? Har inte externa finansiärer gått in för att öka upp betalningsförmågan eller är jag ute och cyklar igen?
Jobbat klart för dagen, solen skiner ute, härlig höstdag.!! En skruvmejsel i ett ölstop, Bara ladda inför en spännande match mot Lakers. Jag tror på vinst igen!! Cheers bröder.
söder över: Jag tänker att det här blir min sista kommentar i frågan (mest för att det inte riktigt leder nånstans). Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet man försöker missförstå och när argumenten börjar närma sig "ah men dom ... | #Läs mer ·