NDR: Nej det är det såklart inte. Men att han hyllas som om han vore McDavid är det som stör mig. Klart han alltid levererat där han spelat, men står fortfarande fast vid att 95% av hans mål är för att han blir serverad, skapar INGENTING på egen hand.
Matsg: ALLA ser väl allt,Freddan & company is finish;nya röster behövs,Jag lider oerhört med Hanzl & Rattie,kanonlirare båda,men lirar med nobody. sorry säger jag.
Linkovich: domaren har blundat för precis allt på Växjöspelare i andra och tredje perioden. Vi förlorar för att timråspelarna är slöa och oengagerade. Gamnackar som Lodin och Åberg åker runt och fjantar på i en hel match. Den ene med en död NHL-karriär och den andre med en NHL-karriär som aldrig kommer att inträffa.
Spelet i egen zon pendlar så sjukt mycket från match till match, det tyder bara på att Freddan och ante är helt clueless. Mer än halva säsongen spelad och man kan inte sätta ett grundspel. Vad är ens det???
Sen kan man förlora mot Växjö utan att skämmas och att Malmö också torskade gör ju att man kan skita i en sån här torsk men det hade inte skadat med en jämnare domarnivå. Sen att special teams har imploderat fullständigt, det bara måste laget få ordning på. Får man inte det så är vi i kval, tveklöst.
roger_sundsvall: Vi måste bli bättre över 60 min. 1-2 bra perioder räcker oftast inte i SHL för vinst. Gäller att ta poäng nu mot Örebro eller Rögle ggr 2.
Nej det är det såklart inte. Men att han hyllas som om han vore McDavid är det som stör mig. Klart han alltid levererat där han spelat, men står fortfarande fast vid att 95% av hans mål är för att han blir serverad, skapar INGENTING på egen hand.
kulltorp: Jag tycker att Nubben fixat ihop ett helt ok lag med vår budget för första säsongen i SHL. Problemet är att utan en bra coach blir det jobbigt på denna nivå. Vi MÅSTE få in en riktig coach innan det är kört!
Crosschecking i ansiktet mitt framför mål utan åtgärd sedan 2-5 i öppen kasse. Idag var vi inte värda vinsten, men det är en intressant observation hur vissa har det bättre än andra.
The great one: Man blir ju sjukt besviken, men Malmö och Dif ser också ut att förlora. Det var väl ändå ett fall framåt jämfört med tidigare bortamatcher. Det skulle inte vara fel att få lite mer utdelning på de chanser vi har i första. Då blir ju matchbilden en annan. Nya tag på lördag.
pingvin: Man är ju inte förvånad heller . Timrå är ju alltid kass efter uppehåll . Men det är så uppenbart att det inte finns någon coachning i matcherna . Iskalla spelare får spela i viktiga moment osv ..
Där försökte idioten ta time out? Tekning i egen zon och med en icing så inte fick dom byta heller?!?! Vafan försöker han ens med? Varför inte ta den där jävla time outen inför powerplayet?!?!?!
Sen gör den där jävla statyn Gynge mål igen, hade jag fått spela med Rosen o Lycksell hade jag också lyckats göra mål. Sjukt överskattad spelare.
kulltorp: Så här glad och nöjd kan en liten tjej i Halland bli, när tomten kommer med rätt grejer. Helt fantastiskt vad mycket glädje vår fina klubb sprider runt om i Svea rike. God jul!