1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591478 inlägg · 6216 ämnen

Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03

« · 2284788 · » Till forumet

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
NDR: Nej det är det såklart inte. Men att han hyllas som om han vore McDavid är det som stör mig. Klart han alltid levererat där han spelat, men står fortfarande fast vid att 95% av hans mål är för att han blir serverad, skapar INGENTING på egen hand.
Låst ämne

Matsg: ALLA ser väl allt,Freddan & company is finish;nya röster behövs,Jag lider oerhört med Hanzl & Rattie,kanonlirare båda,men lirar med nobody.
sorry säger jag.
Låst ämne

roger_sundsvall: Discokulan o Mittfilen håller inte i båset
Låst ämne

Linkovich: domaren har blundat för precis allt på Växjöspelare i andra och tredje perioden. Vi förlorar för att timråspelarna är slöa och oengagerade. Gamnackar som Lodin och Åberg åker runt och fjantar på i en hel match. Den ene med en död NHL-karriär och den andre med en NHL-karriär som aldrig kommer att inträffa.

Spelet i egen zon pendlar så sjukt mycket från match till match, det tyder bara på att Freddan och ante är helt clueless. Mer än halva säsongen spelad och man kan inte sätta ett grundspel. Vad är ens det???

Sen kan man förlora mot Växjö utan att skämmas och att Malmö också torskade gör ju att man kan skita i en sån här torsk men det hade inte skadat med en jämnare domarnivå. Sen att special teams har imploderat fullständigt, det bara måste laget få ordning på. Får man inte det så är vi i kval, tveklöst.
Låst ämne

Linkovich: Gynge = Mongo
Låst ämne

russkiy medved blyat: Ja Tim var riktigt seg idag tyvärr...
Låst ämne

thorwald: inte riktigt bra i andra , nej
Låst ämne

roger_sundsvall: Vi måste bli bättre över 60 min. 1-2 bra perioder räcker oftast inte i SHL för vinst. Gäller att ta poäng nu mot Örebro eller Rögle ggr 2.
Låst ämne

Nej det är det såklart inte. Men att han hyllas som om han vore McDavid är det som stör mig. Klart han alltid levererat där han spelat, men står fortfarande fast vid att 95% av hans mål är för att han blir serverad, skapar INGENTING på egen hand.
Låst ämne

kulltorp: "Det kan man tycka, va. Men nu är det som det är, va. Vi gör ändå en bra match, men är inte riktigt där vi vill vara i andra perioden, va"
Låst ämne

NDR: Det bär emot, men Växsjö är bra! Hatten av för Sam Hallam!
Låst ämne

Barkborren: nåja framtidsvisionen är ju ändå tydlig från Föreningens håll
Vi skall sätta försvarsspelet till säsongen 2024/2025!!
Låst ämne

håller 2-2 med flaxx
billig utvisn. pang 3-2
p.p..ej mål
ej timeout
...Amatörer 💩
Låst ämne

Barkborren: tålamod va
Låst ämne

kulltorp: Jag tycker att Nubben fixat ihop ett helt ok lag med vår budget för första säsongen i SHL. Problemet är att utan en bra coach blir det jobbigt på denna nivå. Vi MÅSTE få in en riktig coach innan det är kört!
Låst ämne

JJ den enda som står på benen idag, de andra (framförallt Tim Erixon) kan börja ta en rejäl funderare.
Låst ämne

Rallarn: roligt att höra babyface å trötter efter matchen
Låst ämne

erathoo: sitt ner i båten! Vi håller på sätta försvarsspelet på bortaplan
Låst ämne

palleparling: Du tror att det bara är tur? I så fall har han haft en djävla massa tur ett antal år..
Låst ämne

Fy fan hängskallehockeyn…

Nä det här suger tjockt…

Dom är så jävla sopmesiga som lag!

Och dessa tränare!

Vilka fantomer!

Dom tar sitt ansvar hårt och styr ner skiten i avgrunden på bästa sätt!

Nä det här sög

Igen…
Låst ämne

vonDöbeln: Vi måste ha en WINNER i båset under kvalet, det här håller inte.
Låst ämne

cloon: fin crosscheck på Hanzl framför kassen men domarna kan ju bara ta utvisningar på V*xjö plast lakers
Låst ämne

Va f-n där gick klubban på Joey.......märkligt att man tappar en match så fatalt!
Låst ämne

Ca 3 av 255 gånger i världshistorien har timrå gjort mål framåt med tom målbur , ca 200 blir de mål i arslet
Låst ämne

Crosschecking i ansiktet mitt framför mål utan åtgärd sedan 2-5 i öppen kasse.
Idag var vi inte värda vinsten, men det är en intressant observation hur vissa har det bättre än andra.
Låst ämne

Matsg: Avdelning: ”Japp, så är det”
Låst ämne

The great one: Man blir ju sjukt besviken, men Malmö och Dif ser också ut att förlora. Det var väl ändå ett fall framåt jämfört med tidigare bortamatcher. Det skulle inte vara fel att få lite mer utdelning på de chanser vi har i första. Då blir ju matchbilden en annan. Nya tag på lördag.
Låst ämne

Zäta75: Synd FreddAnt, nästa coachmatch har ni chansen igen, oftast blir det fel.
Låst ämne

pingvin: 5-2 God natt. Jävla plastlag!
Låst ämne

eliassjo : Tack och lov att Rögle, Färjestad och Skellefteå levererar!!
Låst ämne

Det blev en bra kväll det här.... för Brynäs.
Låst ämne

pingvin: Man är ju inte förvånad heller . Timrå är ju alltid kass efter uppehåll . Men det är så uppenbart att det inte finns någon coachning i matcherna . Iskalla spelare får spela i viktiga moment osv ..
Låst ämne

297: Då spelade ju jag med dom (haha)!!!!
Men Jonte 🏒🏒
Låst ämne

vonDöbeln: Jag ogillar Gynge starkt. Men ännu mer vårt sätt att vika ner sig i denna match efter en mycket bra första period.
Låst ämne

thorwald: Freddan är lika stolt som Nubben. De båda kommer sura sig ur SHL på egen hand.
Låst ämne

Smokey: nog förlust för båda
Låst ämne

FBK ser ut att vinna i alla fall. Nya tag nästa match.
Låst ämne

Zidoo: "Är det ingen som kan printa in i freddan skalle att ta timeout när man är så tillbaka pressad"

Freddan är ingen matchcoach och i ett eventuellt kval kommer han att vara helt handlingsförlamad som vanligt.
Låst ämne

Äckligt. Äckligt. Äckligt.

Hur går det för Malmö och Djurgården?
Låst ämne

Världens chans stt krypa närmare både MIF och LHC, men icke...
Låst ämne

Gynge gör 2 mål i öppen kasse också
Låst ämne

Modano: Han ändrar sig aldrig den karln. Inte gjort något som gör en positivt överraskad en endaste match. Fågelholken i båset
Låst ämne

jävla skit
skyll er själva
..5 RAKA borta...tar vi 1... är jag nöjd
Låst ämne

Linkovich: skönt att du är läskunnig min vän!
Låst ämne

Modano: Höj nivån.

Var sur om du vill. Ge fan i att sitta och jämföra folk du inte gillar med kvinnor eller folk med olika typer av handikapp.
Låst ämne

Linkovich: Jag hatar kommentatorn mer än Harald Lückner - nästan
Låst ämne

palleparling: två gånger i samma pp tar man avslut som går i rundeln och ut ur zon. Skitnödigt!

2x Albin och Lööke. Två bärande spelare förra säsongen som omöjligen kan få fortsatt förtroende om vi spelar kvar i SHL nästa säsong.
Låst ämne

Rallarn: Hahahhah bra Freddan vilket läge att ta timeout.
Märks vem du inspireras av...
Låst ämne

Där försökte idioten ta time out? Tekning i egen zon och med en icing så inte fick dom byta heller?!?! Vafan försöker han ens med? Varför inte ta den där jävla time outen inför powerplayet?!?!?!

Sen gör den där jävla statyn Gynge mål igen, hade jag fått spela med Rosen o Lycksell hade jag också lyckats göra mål. Sjukt överskattad spelare.
Låst ämne

vonDöbeln: haha skylla på domarna denna match? Växjö åker skridskor med Timrå står still och hoppas på kontringar. Blir så här då.
Låst ämne

« · 2284788 · »