Ambroo: Den fagemon har jag definitivt förträngt. Sopa. Lämnade TIK efter en säsong för att gå till Löven och sen Klöbben. Kan det bli mer fel än så? Ska väl vara Martin Romö som klantat sig mer.
student: Jag var tacksam när han drog för värre sargklåpare fick man leta efter. Karln höll på att bryta ihop när det var tek i egen zon. Helst ville han hänga på sarg i mitt och vänta på pass så att han kunde speeeda efter puckuslingen. Det var så han gjorde sina mål. På samma sätt i Ryssland. Fick han en tackling så flög han som en vante. Fick jag välja så tog jag 10ggr av 10. Robert Carlsson.
mikenomad: Fast jag utgår från att poängen stavas ironi. Detsamma som från den generation jag härstammar..(den ironiska)...så jag borde väl glatt haka på här.
El Maco: Nä...å verkligen inte därifrån! Dessutom har jag nog missat poängen här. Jag menar, jag har varit med ett tag...tillhör kategorin fans som efter varje säsong från mitten av 80 till 00 sa att nu får det vara nog, nu ska jag inte engagera mig mer. Sedan stod man där lik förbannat när det var dags för nedsläpp i norrettan... Men Dimmans mytiska storhet har jag aldrig förstått...en säsong, låt vara att han dominerade. Men i norrettan?? Å det var 10-11 år sen...
Lemmy: Ser att debatten om 1:e målskytt är glödhet härinne. Lika bra jag talar om vem det blir då, had ju rätt i höstas (Nielsen mot DIF). Det blir......*trumsolo*.....Hahl....f´låt..HALLIN, Per!
Lemmy: Om jonte kommer håppas jag verkligen att han får göra första målet.Och jag hoppas vekligen att han kommer för jag gillar hans stil mycket! snacka om krigare.
Riku Hahl ligger bra till! Eller kanske Pärssinen? Eller varför inte Hedström(Om han lirar i Timrå IK i höst) Vem vet?? Först smaska på sommarens sköna frukter,sen in i ishyddan igen!
Zäta 2 röster Robban C 2 röster Timo Peltoma 2 röster
Därefter med en röst vardera: Micke Lind Robert Jindrich Niklas Nordgren Linus Fagermo Crippe S Henrik Eriksson De Rouville (självmål) Restaurangkocken (dagens rätt)
Förslagen har hittills fördelat sig ganska jämt över truppen:
Juha H 3 röster Zäta (2) Robban C (2)
Därefter med en röst vardera: Micke Lind Robert Jindrich Niklas Nordgren Linus Fagermo Timo Peltomaa De Rouville (självmål) Restaurangkocken (dagens rätt)