Ambroo: Den fagemon har jag definitivt förträngt. Sopa. Lämnade TIK efter en säsong för att gå till Löven och sen Klöbben. Kan det bli mer fel än så? Ska väl vara Martin Romö som klantat sig mer.
mikenomad: Ja gjorde bara för nöjes skull när ryktena om Dimman tog fart igen.
Fan det vore ju helfränt att återföra konungen till konungariket igen. Bara få se karln en sista gång slå stänka upp en backhand i krysset i SCA-cupen.
Höra publikens bifall och jubel. Vilken grej!
Fräls oss ifrån ondo, låt oss se Dimman täta över Sundsvall i augusti :-)
ernie eagle: Jag brukar inte vara överförtjust i dimma. Men om Dimman tätnar över Sundsvall i augusti så lovar jag att älska varenda sekund och minut, ja varenda ögonblick tills allting är över.
Vi vill ha Dimman tillbaka, vi vill ha Dimman tillbaka :)
ernie eagle: full på en måndag eller ? den enda dimma som någonsin kommer att rulla in över timrå igen kommer från havet och östrand... jag har sagt det förut och jag säger det igen.!. dmitri kommer aldrig komma hit igen.. kan aldrig tänka mig att TIK:s ledning skulle lägga ut onödiga pengar på att ta hit en sopa som inte platsar i vitryska landslaget,,, och framför allt (tydligen) inte spelat hockey under hela förra säsongen !! sedan ernie, så är äl ändå kungen Z:a ? eller ?
El Maco: Med tanke på statistiken så är det väl ingen överdrift när jag påstår att den mannens karriär dalade rätt fort...t o m Romö klarar sig med hedern i behåll.
Det är så härligt muppigt att ständigt vilja ha tillbaka Starostenko i Timråtröjan. Han var bra i division 1, och det var dessutom tio år sedan. Det jag minns mest var när jag intervjuade honom över telefon för hemsidans räkning, och frågade honom om vad han tyckte om statsskicket i hans hemland och president Lucasjenko (eller nåt). Hans svar: - Not good. Dum fråga, kort svar. :-)
Annars minns jag väl att han hade ett gudabenådat handledsskott och vek ner sig något alldeles otroligt i playoff-matcherna mot Nyköping.
svasse24: Klart att dom inte tar hit han, Det är ju någon som gråter av skratt när han lyckats tutat i Ernie att Dimman kommer. Förmodligen den enda som instämmer med ernie är väl Laken.
ernie eagle: Dmitri Starostenko är från Vitryssland, inget annat. Anledningen till din fixering vid honom ligger förmodligen till stor del i att det var en ganska stor grej att lilla Timrå lyckades locka till sig en så pass duktig och lovande spelare som han ju då var.
Jösses! Vi har ju haft flera spelare efter honom som varit bättre, med eller utan blyväst. Nu verkar det dessutom som att Dimman inte spelat hockey sedan säsongen 03/04, så ditt skrivande om honom luktar 100% nostalgi.
Sputnik1: Appropå Näkyvä så har det kommit till min kännedom att vi har en forumkompis som är högst delaktig i att vi hade möjlighet att värva honom. HS levererar! 👏