Ambroo: Tallarna blev ett krav från kommunen när klubbnamnet ändrades från WifstaÖstrandFagervik (WÖF) till Timrå. Så egentligen är det inte klubbmärket utan kommunvapnet. Basta.
Linda87: Absolut inte. Jag målade örnar på mina kläder redan i början av åttiotalet. Min farfars far var träpatron. Så för mig är tallar bara något som gett mig en bra start i livet...
Ambroo: Snygg länk! Men killen som heter Bo Berggren... Är inte det "Bulla"? Jag älskar för övrigt marknadsavdelningar med stil. Svarta kostymer, vita skjortor, röda slipsar... På med solbrillor och vi har TIK:s eget grånanande svar på Blues Brothers! Den treon skulle garanterat sälja ut SA-arena om dom kör ett gigg.
friskan: Furu är ju gångbart i många lägen. Själv drömmer jag mer om att avsluta livet som en tall! Tänk att bli fälld av en högbystad blondin och sedan uppeldad i en ljuvlig älskog...
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.
Hehe, ok. Där är kopplingen alltså, ja, säljer det grejer också så är det ju bra :-)