McFire:Det beror på hur man ser på saken. En del ser att glaset är halvtomt medan andra ser glaset som halvfullt, tom helfullt.
Vi har en grym försteback, förstecenter och en nå jävulsk grym pointman i pp.
Redigerad kommentar
TRL:
"Han ska till Leksand nästa vecka när dom går på is och kolla in läget samt prata lite med salo.
Berglund:
Nordgren - Larsson - Crippe?
Ser ut som en farlig, tredje lina? Nordgren eller inte, kom tillbaka ner på jorden, truppen eran ser ut som, ja jag finner inga ord. Jävla dårar. vafan fick ni luft ifrån? Fullständigt sämst, har ni släppt det redan?
TRL:
känner man för en klubb så gör man ?
Berglund:
Jonte - Lindqvist/Önerud - Friberg
Bäckström - Robinson
Som andra?
lincoln: Ja det känns som Larsson It is.
Nordgren - Larsson - Crippe
Hedman - Sebbe
känns väl som en skaplig lina ändå.
söder över: 2+1 skulle vara nice.
Jag gråter en liten skvätt dock att vi inte riktigt har någon förstecenter att stoppa brevid Gunno
mikenomad: Så här skriver en modoit i en kommentar till Mr Madhawk ang. Nordgren:
"Hans hjärta ishockeymässigt ligger hos Timrå där han är älskad, man skulle nog kunna kalla det ömsesidig kärlek. Men hans släkt finns i ö-vik. Han vill alltså bo i Ö-vik, men spela i Timrå. Svårt val. Mitt tips blir att han signar Timrå på ett år"
Mitt tips ligger på flera år....bara så att ni vet.
mikenomad:
Och det var väl en lämplig lösning för alla inblandade. Kul när det löser sig på det sättet.
Wayne Gresky:Kan inte du gå med kollekt-bössan och hjälpa oss.................
snälla du !
Du och pastor Näslund det är en trevlig kille.
hubbenorlen: F.ö så frågade Timråkollen på Twitter vem som blir poängkung i Timrå IK denna säsong.
Jag svarade...Nr 14 Niklas Nordgren.
Redigerad kommentar