erathoo: ja vi kan ju vänta oss ända ner till botten av tabellen. Jag tror inte 3 poäng är en rimlig målsättning från Forsberg längre, "goda intentioner" verkar vara ribban man lagt.
Hur eller hur blir det saftigt ikväll... Vart igång nu sen uppesittarnatten... Ge oss friden nu för fan sista matchen för i år... Nu kör vi över Gurkorna i Rockenlunda... Låt oss festa till nästa år...
Andersson: Vore fint med en trea i kväll då övriga toppkollegor förutom Pantern förlorade i går. Det är dags att börja vinna nu! Och framför allt spela bra hockey i 60 minuter igen.
Otäck match ikväll . Nu måste grabbarna visa att dom vill vara med . Vinst i princip ett måste , i extrema nödfall går det bra med 2 poäng , om tex Västerås skulle vinna skotten med 45-11
Köpt biljetter till ikväll, kl 5 går bilen 10 mil söderut. SNÄLLA, gör mig inte besviken! Jag ogillar att stötta andra klubbar än timrå, så att köpa biljetter av andra klubbar undviker jag helst, men ikväll blev ett undantag, så snälla, VINN!
Nisse på Mon: spekulation! Nåt jävla fel är det ju allafall. Finns det nåt lag i hockeysverige som ger mindre information om läget i laget än Timrå? Gamla kommunist stötar!!
Ikväll kör vi Jonnie W... Ge oss friden imorgon... Låt känna sötman och glädjen i Rocklunda.. Låt känna gurkan.. Se till och för fan... Timrå Hockey!!!
Nisse på Mon: kan inte förklara... Bara spekulera...
Ekonomin är kass man lyckades inte riktigt locka folk till NHK arena när man trots allt förtjänade den. Man har ingen idé om hur man kan göra om saker utan att det kostar...
Aa... dyster spekulation men... det är spekulation iaf...
Nisse på Mon: hinner inte ändra nåt i spelet på kort tid? Dom har haft en månad på sig...nu gäller det åt ta poäng. Grishockey...försvarsspel...jävlar var dassigt...
7412: Jag ser till höger att den var 11% som förutspådda detta för några omgångar sedan. Själv kommer jag inte ihåg om vag var så naiv att jag trodde på 59%-alternativet eller 22:an?
Kongo: Björkung 2poäng ikväll fortsätta göra av sig med bra spelare är melodin för Forsberg o Nubben det fixa sig bara köra på med världsspelarna Stene Ohre bandy berglund 21an gärna dubblera på dessa ABSOLUT INGA LÅN ELLER VÄRVNINGAR
7412, Nisse på Mon, Modano: Jag klarar INTE av det här! NÅGON måste AGERA! Något radikalt BEHÖVER göras! Vad som helst! Någon MÅSTE omedelbart göra NÅGOT!
HÄRDSMÄLTA IGEN MED ALL SÄKERHET!!!! Hur kan ett lag falla ihop så markant som Timrå gjort? Från att dominera så gott som inledningen av serien till att bli ett korthus? Ja inte ens ett korthus! Inte fan ska det bero på två juniorer som är borta? 1: antingen är laget sönderläst!! Då ska chefen Forsberg kunna ha några motdrag, vilket han inte verkar behärska!! 2: spelarna är missnöjda med nånting i laget/föreningen?! AGERA NÅN JÄVEL!!
Nisse på Mon: Haha nej nej och får vi höra något så är det bara svammel och grodor som kommer ur käften på han och Forsberg. Det här går käpp rätt åt helvete finns inga planer ALLS från Föreningen (möjligen att förlänga med Stene Dvärgen o 21an
SMÅLAND: Timrå var den klubb han håller på stenhårt fråga han varför det blev FBK ja du vet hur en kärring är norska annars har det blivet Timrå utan tvekan älska publiken och trycket i grytan där slår alla arenor om det är lapp på luckan
Modano: Jag håller med dig fullständigt att vi väger för lätt... Det har vi gjort länge nu... Skottmässigt körde vi över Pantern senast... Men....vi behöver tyngden att ta returerna... Vi har snabbheten i laget... En två tre KILLER i laget... Som VÅGAR stå framför kassen och kötta... Och en PP med ett rungande skott!!! Där har vi medicinen vi behöver i laget!!
SMÅLAND: Vill så också men laget väger på tok för lätt obegripligt att inte någon kommenterar vad de ska göra. Men målet är tydligen att lalla på med dvärgar och sopor. Körde Sanny till flyget när han var här och han var jävligt förvånad att inte nubben lärt sig att Timrå vägt för lätt i det fysiska spelet sedan flera år tillbaka. Snacka med han andgående JVM och han förstår inte att man agerat för att täcka upp för JVM spelare och andra skador. Höll med mig att går man inte upp nu så är man ALLTID en farmarklubb åt andra
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·