KORITFW:
ja lite lättläst , men säg 3 st som är bättre på straffar i Timrå ?
Redigerad kommentar
Hur kan man låta Hallin gå ut och göra sin straff igen? och sedan se hur jävla sönderläst han är, för att sedan inte direkt lära sig av sitt hjärnsläpp och säga åt Smolenak att inte göra detsamma? De står och överlägger samtliga tre coacher men kommer fram till att de ska inte säga åt dem att göra något annorlunda? helt obegripligt. Nordgren har sedan hela säsongen lagt den på högersida rappt förutom en gång vad jag kan minnas. In med Rohdin?! Aja, de hädde inte in Max i alla fall.
3 poäng förlorade av 30, vi är inte i helvetet ännu..Nisse: Nja, nog tror jag att pojkarna tar i det de har men Montén har kramat det sista ur en reletivt tunn trupp så de förmår nog helt enkelt inte mer...
Man kan nog försöka locka med vilka morötter som helst, men finns inte kapaciteten så finns den inte. Korthuset håller på att falla ihop, från styrelsen och kansliet ner till materialarna.
Vi ska vara jävligt glada att Timrå håller sig flytande än så länge rent ekonomist. Klubben blöder pengar som ett halalslaktat får.
Nästa omgång ( Tisdag) har vi SSK . Vi MÅSTE ta 3 p . Dom har 2 raka förluster , känn ingen press
VARFÖR är bagarn bänkad ? Måste ju vara bättre än 91:an och 23:an ???
Redigerad kommentar
Ojojoj ... det här ser inte bra ut. Jag har jävligt svårt att tro att Västernorrland har två lag i högsta serien nästa säsong.
Grabbarna från Sundsvall kröp ju fram på isen idag. Var fan ska det här sluta om inte i allsvenskan. Väl där så vet man ju vilket helvete det är att ta sig tillbaka. Titta på DIF som dessutom har mer resurser än Timrå.
Skulle tro att besöket i elitserien slutade här för Timrås del.
Modano:
Ja, det verkar inte spela någon roll alls vad spelarna gör på isen utan det är gamla meriter som gäller. Finns en ung hungrig spelare tillgänglig och en alibi spelare som Hagos så är valet självklart den rutinerade Hagos som bidrar med massor av puckinnehav i en hög vid sargen i anfallszon.
Nej, Monten måste bort. Det var en bra chansning men nu håller den på att kosta oss elitserieplatsen.
Modano:
-Hej ! Jag heter Tomas Monten och jag söker jobbet ni har i annonsen.
- Jaha, och vad har du för meriter då på ditt cv ?
-Jag har varit med och kört ner 2 anrika hockeylag från elitserien till allsvenskan 2 år i rad!!!!!!!!
Ja kan man inte ens göra mål mot allsvenskt motstånd så är man ta mig fan inte värda en elitserieplats heller!
Andersson:
Nåt så in i helvete dåligt har jag aldrig skådat, Nu är det bara att vinna resten annars är det slut på det roliga!
Viasat kan dra åt helvete