Ja men kolla gubben larsson, han har nu sagt att det är bara att köra på och att det vänder snart hur länge har han sagt det. DET ÄR ÖVER NU!!!! klantskallarna i ledningen vågar inte reagera på vad som händer. jag pallar inte se timrå i allsvenskan igen i helvete asså. nu vet jag snart inte vad laget behöver. men spelare som timrå värvat verkar bara har varit halvpensionärer eller skadade spelare som tillfrisknat. eller är det så att inga bra spelare vill till timrå och sundsvall.
Om man ska spekulera i ett tränarbyte vemm finns då som alternativ, man vill ju inte ha någon assisterande tränare eller någon jävla förälder eller målvaktstränare. det funkar inte. det dom behöver är en tuff jävel. jag tror bäckman skulle lyckas bra. timrå är ett ungt lag, så som modo var. dom lyssanr nog mer på bäckman än vad malmö gör. eller någon annan skalperare
en sak till, kanske man får tyst på er som är så otroligt positiva över timrå, nu måste ni förstå vad som är på gång eller!!!!!! om jag inte hörde rätt så var det 5-1 nån sa igår va ha ha ha håll det för er själva. just nu är jag så jävla less på det som händer, så det är inte värt att skriva positivt om gubbarna, dom läser ändå inte detta och det gör dom inte bättre heller. vette fan vad som behövs samtidigt känns det som om man vill sluta heja på timrå och byta lag. men det kan man ju inte även fast man bor i sthlm. fan jag börjar gråta måste gå nu
kn... Jag kommer alltid vara POSITIV...jag vet att det vänder..och då kommer det att gå fort.. om du mår så dåligt..kan du inte hitta på något annat?? vila ifrån hockeyn ett tag??
kn: Det var det dummaste jag hört, vaddå byta lag?? Man byter väl inte lag bara sådär??
Marodören: Du säger "Så farligt är det inte, ändast fem poäng till fast mark" Ja men det såg inte bra ut igår !?? Det är skillnad om det ser ut som att laget är på gång, men det gör det inte det ser ut som vändningen dröjer(om det nu kommer någon vändning). Vi vet alla hur det gick för "löven" som "kom igång" för sent förra året.
Då byter vi lag, för nu ligger vi sist. Inte värt att betala 100kr för att se förluster. Dom rödvita färgerna har aldrig varit så fula som nu. Hockey ska vara segrar. Vinner dom inte då ska vi inte se dom. Tränarn bara ljuger liksom spelarna,- snart vänder det, snart vänder det. Vi kräver nyförvärv på nyförvärv men vad hjälper det. Vi byter lag. -Fan man kan inte bära Timrås grejer nu. Vad ska folk säga? - Hur fan kan du se det där skitlaget som ligger sist. Visst har dom rätt.- Aggera, sluta gå på matcherna eller byta lag och vi blir lyckliga.-Häng med i tiden, värva bort er själva till något annat lags supportrar. Tänk er själva vad skönt det skulle vara att slippa se laget som jämt förlorar och spelar i det gamla kulturmagasinet. Man kan inte bara älska hockeyn om ens lag bara förlorar. Tänk er 100kr gånger tio vinster mot 100kr gånger tio förluster = en jäkla stor förlust i pengar om man älskar hockey. ÄLSKA TIMRÅ IK
kn: Det är säkert nån av "gubbarna" som skall väljas bort på årsmötet.
Om du är villig att ställa upp och jobba ideelt i föreningen Timrå, det rör sej om 8-25 tim i veckan på kvälls eller helgtider. så kan jag föreslå dej på nästa Årsmöte.
jobbar redan som assisterande sportchef och tränare, vet vad som krävs friskan. men nåt måste göras ni kan inte vara så jävla positiva, hur kan man vara det med 2 vinster på 20 matcher VA!!!!!
kn: Jag reagerade mot påhoppet du gjorde på "klantskallarna i ledningen". Som sportchef och tränare antar jag att du har en viss ersättning. och jag förstår också att du vill vara anonym efter detta uttalande.
Du vill alltså inte bli föreslagen till att förbättra och minska ner "klantskalligheten i ledningen"???????