" Han använder klubban väldigt mycket i spelet, är bra med pucken, även på små ytor, och att stänga ytor och att låsa fast spelare på ett smart sätt. " Just att stänga ytor och att låsa fast spelare på ett smart sätt är något som Americanos har flera spelare som är skickliga på. Många många små hakningar, grepp om klubbor och fasthållningar...
mikenomad: Hmm.. Känns som det är fler men stämmer säkert. Inga dussinlirare som saknas heller, hoppas verkligen vi får ha alla tillgängliga till slutspelet.
Villervalla: Japp! Far och son. Det saknas en synkning mellan dem på Eliteprospects men jag har ställt mig själv samma fråga och det visade sig ligga till på så vis.
Nu kanske jag överdriver, men det vete sjutton om nån back i Timrå har haft ett så snabbt och effektivt skott som Lindelöf har ? Inte sen Lehtonens dagar....
Zäta75: Ja PW ser riktigt intressant ut! Sugen på att få puck på mål hela tiden, inget kladd eller krussiduller. skott eller släng pucken mot mål där det händer! Känns som Kanadicker har det sen modersmjölken.
erathoo: Ja, Lindelöf har överraskat väldigt positivt på mig måste jag erkänna. Var mycket skeptisk när han togs in men han har producerat otroligt mycket över förväntan. Olofsson lär vara avundsjuk...