roger_sundsvall: Gillar det jag ser med PW. Första matchen på evigheter och han är lugn och har väldigt bra speluppfattning. Kan bara bli bättre. Mums!
FH - avdammad: Känns som han är lite för bra för det här. Först en klack till sig själv och sen såg det ut som en tunnel när han skulle spela fram i anfallet precis.
TIK-Lund: jo Mat och Johannes i all ära, men sköt dom lika snabbt? Han har härllig kort ansats Lindelöf. Nåja,....men överraskat positivt i offensiven har han verkligen gjort.
erathoo: hoppas dom ger Lööke pris för matchens lök efter detta. Så nonchalant spelare. Senaste 15 matcherna har det varit noll kamp från hans sida. Mörkar man en skada på honom?
Man får inte glömma att Hästen spelar för en slutspelsplats, motivation slår klass. Tror inte vi kommer vinna detta om det fortsätter så såhär, men det är ändå förståeligt att våra sista procent inte riktigt är där just nu då vi med största sannolikhet redan vunnit serien. Tror däremot vi kommer få se en uppväxling sista 3-4 matcherna inför slutspelet.
JonteD: minns ni när vi mötte HV med Lindbäck i målet. Han höll nolla och räddade 53 skott, har för mig vi vann med 1-0 , Sonnenberg om jag inte minns fel. Detta börja nästan likna det för Johansson.
Olle: Det här är inte dominans. Det här är demonstration av ett jäkligt stabilt försvarsspel. Sen vore det givetvis skönt om vårt anfallsspel vaknade...
De flesta lag går inte igenom en match utan att bli tillbakatryckta ibland.
Heisenberg: Det känns in i helvete bra att våra surt förvärvade slantar har gått till en riktigt jävla bra värvning!! Hoppas att fler än jag tycker så!!🙌🙌🙌