Hahl Bundy: ...ang tidigare bubbelteori så tror jag rubriken är felande då "beslutsfattarna" kanske menade något i stil med, - Whooohoooo! Let's empty the bank"... ...men å andra sidan har jag ju haft fel förr... ;-)
KniveN: äsch lite sprit har aldrig skadat, bara dom inte hamnar i Kvällspressen får dom supa best fan dom vill, spec om dom krossar alla lag på detta sätt :) (så var det faktist uppehåll lördag-Torsdag)
Blizzard: Allt bara för att jag sa att Gusten var trevlig. För att vara Brynäsare. Det är ju helt ootroligt! Han vill bara hämnas. Jag har min manlighet att tänka på! :)
Hahl Bundy: Jag trodde aldrig att jag kort efter en förnedrande utklassningsförlust mot Timrå skulle fråga chans på en just en timråit ... och få ett JA! Känns helt barockt.
Gusten Hahl bundy: haha, ni är ju roliga ;-) först kysser ni varran i Bif's Gb och så ska ni hålla på här också, Tänk på att det inte finns någon åldersgräns på sidan :)
Hahl Bundy: Reprisen är ju nu så :P Kanske vi får någon klarhet i problemet... Och löser ej det problem så får vi hitta varsinn Modolid som får slåss till döden... Vinnaren har rätt
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.