1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590699 inlägg · 6217 ämnen

Wikegård - en pajas

« · 580260 Till forumet

Sv: Wikegård - en pajas
orion:

Numera håller jag mig till ganska billigt rödtjut. Vodkan känns alltför lyxig, såvida inte svärmor tjackat med sig lite go´ sprit från lågprislandet Tyskland - vilket fallet lär vara nu! Hon kommer ju fan hem på måndag... :)
Kommentera

Friman SR:

Har (coola) Wikegård någonsin haft skägg, ens skitskägg...?!
Kommentera

Friman SR: gillar också wikegård,han e skitskön
men va fan
trist läsning som fan asså. timrå åker ur.
tänk vilken jävla katastrof både Gif å Timrå
kan ju bara inte ske!!!!
det blir ett mellan år självklart men va fan. ÅKER UR!??
nu yrar han nog lite.

Timmar kvar nu snart
Kommentera

Theodore:

Wikegård är INGEN pajas. Han skriver att Timrå inte reder ut problemen,då är det väl Timrås egna fel att han tippar er 11. Och Djurgården kommer inte låta sig krossas av Timrå,det har alltid varit hårda och jämna matcher mellan dessa lag.
Kommentera

Theodore:

"..då är det väl Timrås egna fel att han tippar er 11"

Intressant att du litar på er ex-tränare så mycket. När hade han rätt senast? Skulle det då alltså vara Timrås eget fel att någon lämnar ett tips på var man hamnar i tabellen? Hur blir det så med de som tippat laget högre upp..? Vad ska dom skylla på? 

Jag ifrågasätter pajaskonsterna precis lika mycket som din tro på en direkt orsak - verkan mellan Timrås placering och hur bra eller dåligt skrikegård tippar.

Alltid jämna matcher. Åh fan!

2004-10-07 19:00 Timrå IK - Djurgårdens IF 7 - 1 ( 1-1, 0-0, 6-0 )

Kommentera

keni: jag gillar inte skrikegård. men om man blir 11:a så åker man inte ur man får väl kvala då?
Kommentera

kungsbacka: Ja, de två sista lagen får spela i kvalserien, inget lag åker ur direkt.
Kommentera

Dream Team: Elitserien - TORSDAG 4 NOVEMBER 19.00 - STOCKHOLM GLOBE ARENA, STOCKHOLM

Djurgårdens IF - Timrå IK 0-4 (0-1, 0-1, 0-2)

Precis, alltid jämna matcher ;-)
Kommentera

tjobba: Ja, Timrå gjorde väl rent hus sett till grundserien förra säsongen. Nu gick det ju som det gick i slutspelet. Där var det dock som "Theodore" säger - tuffa och jämna matcher, och det var väl ingen dirket överraskning att det också gick till sju matcher.
Kommentera

Dream Team: Totala målskillnaden i grundserien vanns utav Timrå med 14-5. Om jag inte räknar fel..

Timrå-DIF 7-1
Timrå-DIF 1-4
DIF-Timrå 0-4
DIF-Timrå 0-2
Kommentera

tjobba: Hur gick det i slutspelet då?
Kommentera

JimmyH: Det är just det, det vill jag bara glömma ;-)
Men, när jag kollar, så vann väl Timrå med 16-15 i målskillnad i slutspelet?
Kommentera

tjobba: Är inte målskillnaden rätt oväsentlig i ett slutspel där det bara är vinster eller förluster som betyder något? Att Timrå hade bättre målkvot än DIF i kvartsfinalspelet är väl inte något som precis skyler att TIK stod som förlorare med 3-4 i matcher...
Kommentera

Dream Team: Givetvis inte... Det är som du säger bara vinster som räknas. Ville bara redovisa eftersom jag fick en fråga på det=)
Kommentera

Theodore:

DIF-TIK 3-2
4-1
4-2
2-1
3-2
3-2

Inte jämna? Hmmm.....
Kommentera

Theodore:

Jag tror ingen av lagen når slutspelet i år. För båda lagen har tappat många bra spelare. Men jag tror inte heller att nån av lagen tvingas kvala.
Kommentera

« · 580260