Enligt radiosporten tvingades Z att hastigt inställa sig hos klubbläkare i Detroit. Detta efter att ha dragit på sig en allvarlig handledsskada under träning med Timrå tidigare i veckan. Det låter inget vidare och hoppas att det är lindrigare med grabben än vad som sagts först. Någon som vet vad som hände på träningspasset?
Herminator: Han såg i alla fall inte ut att ha några problem med handlederna under träningen igår förmiddag. Timrå hade en träning till på eftermiddagen, kanske hände något då i sådana fall.
ernie eagle: Två danska juniorer är med. Jonas Johnson ej med och inte Patrik Carlsson samt Gistedt i mål men sådana stora differenser får det inte vara mellan lagen. I och för sig har Kärpät varit igång längre.
Svagt är ordet trots att Kärpät varit igång längre. Men 21-2 i skott i första kan aldrig vara godkänt.
wap.hockeysnack.com Då kom man på hur timrå hade tänkt komma före i serien. Krizan ut efter att någon åkt över han. Befarad knäskada. Nu har man inte sett det så kan va helt otur men ett avbräck som skulle skada oss otroligt.
wap.hockeysnack.com Det var lite fåneri från min sida då tikarna tippar sig före oss. Nu tror jag inte det var avsiktligt för att skada, sa även att jag inte sett händelsen så jag kan inte säga något om det. Däremot kan det mycket väl va lika stor chans att det beror på vårdslöst spel som det beror på något annat. Man får nog vänta på vad tidningarna skriver för rapporter från endera läger just nu lär vara ganska vinklade.
Dragan 2k: Riktigt bedrövligt måste jag säga även fastän det bara är en träningsmatch. Man behöver ju inte skämma ut sig fullständigt bara för att det är träningsmatch.
Man har väl för i helvete en heder och en stolthet att kämpa för - eller?
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Enligt radiosporten tvingades Z att hastigt inställa sig hos klubbläkare i Detroit. Detta efter att ha dragit på sig en allvarlig handledsskada under träning med Timrå tidigare i veckan. Det låter inget vidare och hoppas att det är lindrigare med grabben än vad som sagts först. Någon som vet vad som hände på träningspasset?