BlackBay: Visst verkar han ha haft #15... fast å andra sidan är det ju lite osannolikt att han redan nu har livit Assistant Captain... än otroligare är det väl att någon som heter Ballantyne skulle ha blivit Captain :-). Det ger sig väl medtiden vilket nummer han kommer att bära i NHL. Kanske blir han fäst vid #15 att han fortsätter med det eller så blir det väl något annat. Hockeyspelare verkar ju vara rätt så skrockfulla. Det var väl inte en slump att Zäta valde #40? Men vem vet hur han tänkte. "Jag ska ha ett nummer som slutar på en nolla" eller "Kan jag inte ha #20 så dubblar jag till #40"... eller kanske det var en blandning av båda. Vem vet. Någon annan som har en vinkling av det hela så varsågoda att dela med er av era teorier.
RedEagleJkp: Skulle JAG vara i hans position så skulle jag nog ta 40 eller nåt annat med en nolla på slutet... man skulle ju vilja ha nåt liknande..... Själv så har jag för övrigt precis som Zäta #20 när jag spelar innebandy...
BlackBay: Själv skulle jag ha kört på den gamla klyshan att köra på mitt födelseår och ta #69. Inte så originellt kanske... men kanske ändå... har inte noterat någon på senare tid som haft just #69... så lite originell skulle man väl kanske vara ändå. Och tänk alla spekulationer som skulle uppstå om det verkligen var för mitt födelseårs skull eller om det var min favorit bland de sexuella varianterna :-).
RedEagleJkp: Anledningen till förvirringen är att bilderna tagits på Zäta under matchandet med Detroits prospect-lag.. Han kommer sannerligen inte vara någon "A-bärare" i A-laget!!
Och sedan spelar det ju ingen direkt roll vilket nummer han bär... han är ju Kungen hur som helst... även när han ser ut som den värsta Vivstaraggaren :-).
RedEagleJkp: Vetti katten asså. När han hade den där hemska raggarlooken var faktiskt glorian lite på sned. Påminde lite om ett par TIKare från mitten på 70-talet iofs =)
Marodören: jasså det blev samma nr på nya matchstället?.... själv så kör jag stenhårt på min #20....... du har ju sett likheterna på mina o Zätas dragningar på plan.. he he
vonDöbeln: Nu låter man som en facebookidiot men jag tror på det här! Jag tror på Olli, Dahlen och alla andra. Det är ingen som vill losa en enda match av grabbarna och nu vilar vi lite och tar tag i det här, oavsett hur det sett ut ... | #Läs mer ·