1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Zäta

« · 110568 Till forumet

Zäta
Nån som vet om Zäta får behålla nummer 20 i Detroit ??
Kommentera

Sv: Zäta
Marodören: Luc Robitaille lär inte vilja ge bort sitt #20 till Zetterberg, Zäta har spelat med #15 i träningsmatcherna
Kommentera

Jimmy: Har också läst att han haft #15 under försäsongen. Men var det inte tal om att han skulle ha #40 tidigare?
Kommentera

RedEagleJkp: Ja, det hade han ju i OS när #20 var upptagen.
Kommentera

För att röja eventuella tvivel...... kolla bilderna på Zäta i Detroitdressen på länktipset...
Kommentera

BlackBay: Visst verkar han ha haft #15... fast å andra sidan är det ju lite osannolikt att han redan nu har livit Assistant Captain... än otroligare är det väl att någon som heter Ballantyne skulle ha blivit Captain :-). Det ger sig väl medtiden vilket nummer han kommer att bära i NHL. Kanske blir han fäst vid #15 att han fortsätter med det eller så blir det väl något annat. Hockeyspelare verkar ju vara rätt så skrockfulla. Det var väl inte en slump att Zäta valde #40? Men vem vet hur han tänkte. "Jag ska ha ett nummer som slutar på en nolla" eller "Kan jag inte ha #20 så dubblar jag till #40"... eller kanske det var en blandning av båda. Vem vet. Någon annan som har en vinkling av det hela så varsågoda att dela med er av era teorier.
Kommentera

RedEagleJkp: Skulle JAG vara i hans position så skulle jag nog ta 40 eller nåt annat med en nolla på slutet... man skulle ju vilja ha nåt liknande..... Själv så har jag för övrigt precis som Zäta #20 när jag spelar innebandy...
Kommentera

BlackBay: Själv skulle jag ha kört på den gamla klyshan att köra på mitt födelseår och ta #69. Inte så originellt kanske... men kanske ändå... har inte noterat någon på senare tid som haft just #69... så lite originell skulle man väl kanske vara ändå. Och tänk alla spekulationer som skulle uppstå om det verkligen var för mitt födelseårs skull eller om det var min favorit bland de sexuella varianterna :-).
Kommentera

RedEagleJkp: Anledningen till förvirringen är att bilderna tagits på Zäta under matchandet med Detroits prospect-lag.. Han kommer sannerligen inte vara någon "A-bärare" i A-laget!!
Kommentera

KentaK: Precis min åsikt Kenta :-).
Kommentera

Och sedan spelar det ju ingen direkt roll vilket nummer han bär... han är ju Kungen hur som helst... även när han ser ut som den värsta Vivstaraggaren :-).
Kommentera

RedEagleJkp: Vetti katten asså. När han hade den där hemska raggarlooken var faktiskt glorian lite på sned. Påminde lite om ett par TIKare från mitten på 70-talet iofs =)
Kommentera

jokklas: men på 70-talet var ju faktiskt inte killen ens påtänkt :) ... den lilla gossen
Kommentera

BlackBay: Jo visst, man han som gör mest mål i laget har #11.
Kommentera

Marodören: jasså det blev samma nr på nya matchstället?.... själv så kör jag stenhårt på min #20....... du har ju sett likheterna på mina o Zätas dragningar på plan.. he he
Kommentera

BlackBay: Jo visst finns det likheter, men Zätas dragnnigar går ca 100 ggr snabbare än dina.
Kommentera

« · 110568