1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590412 inlägg · 6217 ämnen

Zätas tröja

« · 91759 Till forumet

Sv: Zätas tröja
mike66:

Det råder en jobbig Zäta histeri innom TIK IK sen länge.

OK han är näst Fobba och Sundin den största någonsin.

Men lugna er. Zäta är 21 år, men det var inte han som tog Timrå till
elitserien, det var inte Zäta som höll laget kvar, han gjorde en stor
insats, men det var LAGET som gjorde det.

Sluta med dessa pinsamma messias-dyrkanden av Zäta.

Det är ofta personer med problem som behöver någonslags
övernaturliga människor för sitt eget välbefinnande.

Glöm det när det gäller Zäta, han platsar knappt i dagens lag i Detroit, han kommer möjligtvis att bli deras stjärna om 2-3 år.

Zäta-inslagen förlöjligar klubben och förringar de övriga spelarnas
betydelse.
Var och när hans tröja skall hänga känns inte alls intressant.
Zätas testamente i Timrå´ishall kommer då det är dags.

Kom igen, se framåt, det är det som händer i elitserien säsongen 2002-2003 som är intressant.

Tack Marcus för ditt arbete med gästboken för oss som håller på TIMRÅ!
Kommentera

Klart att tröjan ska upp! åker den inte upp nu åker den nog aldrig upp, det är min (upp)fattning. se på kråkorna dom har tröjan uppe och Huss har sin uppe och Tomas Sjögren har sin, nä jag skoja men han har nr 1 som Honken och det tycker jag är fel gör 20 helig pricis som 5 an
Kommentera

kvasten: Foppa var väl inte heller lastgammal när hans tröja kom upp. Upp med tröjan upp med tröjan .
Kommentera

mike66: Tycker fortfarande att det kan vänta, men...va faen. Bara för din skull kan jag tänka mig att hissa den ändå.
Kommentera

Klart att tröjan ska upp...år 2014. Tycker inte en tröja skall hängas upp föränn den är "pensionerad" och det är den ju inte föränns det är helt klart att den inte mer kommer att användas. Om c:a 10 år kommer Z hem och gör ett par säsonger i TIK, först efter dessa kan den hängas upp.
Kommentera

RDG: Hej alla TIK-vänner!

Egentligen är väl 3-4 säsonger lite lite för att få tröjan hissad. Z i all ära men då en trotjänare som Håkan Pettersson aldrig fick se nr21 dingla i ladans tak vete väl fan om det inte är lite tidigt. Det får inte gå inflation i hissade tröjor. Kommer däremot Henrik tillbaka om sådär 10-12 år och spelar några år till så kan det kanske bli aktuellt. Jag tycker att det inte räcker att vara stjärna några år, man bör räknas som trotjänare (som t.ex. Huss i Brynäs)
Kommentera

Bragd-Birger:

Här är det bäst att hissa en varningsflagg, för det är bättre att hissa den ..............än att inte ha den hissad.
"Gammal Arne Hegerfors floskel"

Min högsta önskan: Att vi får tak över våran ishockeyanläggning i Nolby!!!
Kommentera

« · 91759