Tranås AIF

3704 inlägg · 900 ämnen

Kommentar!

« · 144950 Till forumet

Kommentar!
Ok, jag skall försöka, Pmanson, att vara intresserad grundserien ut, men det känns jävligt svårt, man är ju grymt besviken.
Jag förväntar mig att tränarna uttalar sig i TrT eller helst av allt här på forumet, vad som inte fungerar och hur det skall lösas. De måste ta sitt ansvar, det är ingen pojkhockey det handlar om. Klart att det finns en massa förväntningar på en förening som för ett par år sedan var i SA.
Jag tycker att det där med låna tränare inte är en helt kass idé...allvarligt talat, kan man inte hyra Bendelin säsongen ut? Jag tvekar till att Patrik/Kjell klarar uppgiften, de har ingen coach-erfarenhet, det märks ju. Mot Nybro hemma studerade jag deras agerande när TAIF spelade så in i helvete dåligt. Ingen time-out, spelare som var förvirrade och tränare som bara föste in femma efter femma utan riktning. Vi vet ju alla att spelamaterialet är bättre än så här, bästa backuppsätningen på många år på pappret. Inte så hemskt mycket förlorat framåt heller, bara Medin som jag ser det som en viktig förlust.
Och jag tror inte heller att alla andra lag är så mycket bättre än TAIF. Nä, botten. Nu vill man som supporter se om inte ageranden så i alla fall svar på en massa frågor från sportgrupp, tränare, spelare. In i analys med er - gräv djupt i skallarna om vad ni gör fel - för fel gör ni - och berätta för oss fans.
Tråkigt att behöva vara så här upprörd, men nu är det befogat!
Men man kommer ju alltid att ha AIF som kärast i alla fall...alltid!
Kommentera

Sv: Kommentar!
ForzamalmJR: Helt rätt! Det är precis vad som behövs nu! Ett uttalande, en analys mm från sportgrupp, tränare, spelare & styrelsen! Vi vill gärna få reda på hur allt ligger till, hur tankarna går, hur man tänker agera, åtminstone få information av ngt slag det är det minsta man kan begära!

Finns bara ett lag för mig och det är TAIF!
Kommentera

« · 144950