Tranås AIF

3704 inlägg · 900 ämnen

Kulle

« · 127340 Till forumet

Kulle
Åkte hem efter2 perioder!! Halmstad vänder 0-2 till 3-2 fu fasen vad dålig,match efter match tappar dom spelet och inget händer
alla s.k rutinerade skiter i att ta i
Kommentera

Sv: Kulle
FC: Så talar en sann medgångssupporter.
Kommentera

Tycker TAIF spelar lysande i sista tyvärr gjorde man inte helt ovanligt en svag andra period. Första perioden var helt ok enligt mig. Det som avgjorde var den där muren de slängt in i mål. :)

40-21 i skott totalt varav 17-5 i skott i sista säger väl allt typ. Ta med er sista perioden nu grabbar så ger vi Oskarshamn en rejäl match. Halmstad ska tacka Holst mao för de tre poäng de fick.

Skiden är ju lysande match efter match, fortsätt så! Jobba jobba..

FORZA TAIF!
Kommentera

TAIF bjöd på strålande hockey emallanåt...andra perioden var dock inte mkt att ha. De var i början o slutet av matchen som TAIF var som bäst.
Håller med om att Skidén ä lysande, de e mkt vilja i den gubben =) GO 19!!

Tycker att vi var förtjänta av tre poäng, igen. har lite otur i avgörande lägen, tänker bl.a. på skidens stolpskott via målvakten. Vet inte ifall "svesses" skott också tog i stolpen eller bara utkanten av målramen?

Men jaja, på fredag ska vi ta oik...försök undvika några dalgångar bara.

Liket tycker jag blir bättre för var match, han känns trygg på nått sätt, eller vad man ska säga...e jäkligt trött så ta allt det här jag skrivit med en nypa salt e ni snälla.

Uffe stod för några fina räddningar med, har blivit tveksam till första målvakt. Tidigare hade matsson imponerat på mig mest men nu vet jag inte..?

Osså en fråga för killen som inte kan regelboken till 100%. Om en spelare lägger iväg pucken med näven från egen zon, dvs handpassar. Får en medspelare plocka upp pucken vart som helst då...räknas handpassen därifrån den görs eller där den tas emot?? gick det att förstå frågan alls?? skit samma annars.

Synes på fredag (om de blir av), tja!
Kommentera

« · 127340