Är det ngn som kan delge vilka de troliga femmorna är ikväll? Någon som kanske var uppe på träning senast? Jag är förstås nyfiken på vad man kan hitta på i tredjefemman nu med lite nytillskott. Antar att de första två blir intakta nu med Skidén tillbaka? Tredje borde väl se ut så här då: Hult-Johansson-Holmgren med backpar där man hoppas att det provad med P Ström i st f någon av de andra två som brukar vara i det backparet. Hur skötte dig sig i Ljungby, förresten? Kom igen nu TAIF, visa att det inte var en engångsföreteelse!!! Skall några av er t Halmstad eller?
ForzamalmJR: Tredjefemman spelade rätt bra i Ljungby och framförallt Mathias Karlsson tro det eller ej! Det var en väldig skillnad! Efter vad jag hört så verkar Skidén gå in i andra kedjan ist. för Peter J lite synd då Peter var riktigt bra i Ljungby! I TrT verkade det som Hobér funderade på att slänga in både Jeff G och Hult i tredjekedjan! Kanske blir Jeff-Hult-Johansson???? Den som lever får se!
Merxx: Peter Johansson spelade i 4:e på träningen igår. Tredje femman utgörs av Macke P. och Matte på backplats samt Jeff - Hult - Holmgren som forwards. Skulle hellre se Martin - Hult - Holmgren för jag tror inte att Jeff håller måttet!
ForzamalmJR: Tycker ändå det är synd på Peter Johansson som enligt mig gjorde en lysande insats i Ljungby! Men ska bli intressant att se vad Hobér har kokat ihop!
Kom igen nu TAIF, visa att det inte var en engångsföreteelse!!!
Skall några av er t Halmstad eller?