taifaren: Nisse Olsson lämnade TAIF p.g.a Dan Hober, de kom inte överens alls. Sen pluggar Nisse i Lkpg och tröttnade på att pendla mot slutet. Att han inte fick spela var ju givetvis den största anledningen.
Bra av TAIF som sagt att skaka fram ett tränarnamn så snabbt, tyvärr.....men låt mig hoppas ha fel denna gång. Så är det en person jag inte ger mycket för.
Ett känt namn men har inte mycket erfarenhet av att va huvudcoach.
Recoba: Vicken jävligt tröttsamt negativ inställning till precis allting du har. Känner du Routanen? Vad har du för källor annars för att han inte är en person du inte ger mycket för? Det är ju rätt uppenbart att HV tog ett ruskigt stressat beslut när han fick gå, de hade satsat på att vara högre, nåt skulle de göra. Och någonstans skall ju en lovande tränare börja, TAIF blir perfekt eftersom Arto har kopplingar t HV.
Bra insikt..........så är det ju också. Säg nån elitserietränare som alltid lyckas i alla lag. Inga för det finns inte men potential men att det finns kunskap och potential i ARTO det kan man säga till 100% det tror jag ingen tvivlar på inte ens Recoba..
Varför lämnade han Taif?